Відключення електроенергії — проблема для сучасної людини. Відключаються електроприлади та життя завмирає. Що робити? До кого звертатися? На ці питання дає відповідь ДТЕК Донецькі електромережі.
Світло може відключатися з кількох причин:
Аварійні відключення відбуваються раптово, без попереджень і оголошень, коли виходить з ладу обладнання або в результаті негоди.
Насамперед, потрібно з'ясувати, де сталося відключення електрики. Від цього буде залежати, до кого звертатися за допомогою. Пошук та усунення несправностей у внутрішньобудинкових мережах — завдання керуючої компанії або ОСББ. Усуненням причин відключення в зовнішніх, розподільних мережах займається ДТЕК Донецькі електромережі.
- Потрібно перевірити чи працює лічильник (запобіжники). Попередньо вимкніть несправні прилади або знизьте навантаження на лінію. Якщо запобіжники включені, лічильник працює, але світла немає — треба дізнатися, чи є освітлення в під'їзді.
- Якщо світла немає в усьому будинку, під'їзді чи його частини — звертайтеся до управляючої компанії або ОСББ для виклику електрика, який усуне несправність.
- Якщо світла немає тільки у вашій квартирі — також звертайтеся до управляючої компанії або ОСББ.
- Якщо світла немає в декількох сусідніх будинках — потрібно звернутися до ДТЕК Донецькі електромережі.
- Якщо при усуненні несправності електриком ОСББ / керуючої компанії з лічильника була знята пломба, необхідно звернутися до ДТЕК Донецькі електромережі для опломбування лічильника.
Планові роботи для підвищення якості енергопостачання. ДТЕК Донецькі електромережі системно модернізує енергетичну інфраструктуру, роблячи її більш сучасною. Роботи з посилення, модернізації, ремонту електромереж і обладнання плануються заздалегідь і проводяться за графіком.
Перевірити свою адресу в списку планових та аварійних відключень і повідомити про відключення електроенергії можна на сайті ДТЕК Донецькі електромережі в розділі «Відсутня електроенергія?»
Також зв'язатися з ДТЕК Донецькі електромережі і повідомити про відключення електроенергії можна:
- зателефонувавши до кол-центру за телефонами (0629) 45-04-73, 099-450-0473, 096-450-0473;
- за допомогою особистих повідомлень на сторінці ДТЕК Донецькі електромережі в Facebook;
- використовуючи месенджери Viber або Telegram.
Відділ з комунікацій ДТЕК Донецькі електромережі