Робота з розробки бренду Донецької області, яка розпочалась облдержадміністрацією за фінансової підтримки Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру торік, виходить на фінішну пряму.
Після тривалої роботи із кількох напрацьованих варіантів візуалізації бренду обрано два, які й представлено для обговорення із мешканцями області.
Маріуполь став першим містом, де відбулося таке обговорення. Щоб уникнути поширення коронавірусної хвороби, зустріч була проведена із дотриманням усіх карантинних обмежень, тож взяти участь у ній наживо змогло небагато людей. Разом із тим відбувалася трансляція зустрічі в інтернеті, де до неї долучилася значно ширша авдиторія.
Під час презентації бренду директорка департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко пояснила, що в основу обох варіантів було закладено те, що об’єднує всю Донеччину від Святогірська до Маріуполя – український степ. Містяни подали свої пропозиції щодо вдосконалення обох варіантів.
Обговорення бренду із активістами заплановане ще у Покровську (8 квітня), Краматорську та Бахмуті (9 квітня). Доопрацьовані за результатами обговорень варіанти бренду будуть представлені широкому загалу на сайті облдержадміністрації та у соціальних мережах.