портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
або
Слідкуйте за нами в соц.мережах:

Триває співпраця між релокованими на Кіровоградщину закладами освіти Донеччини

Опубліковано 19 травня 2025 року, 13:03 , Департамент освіти і науки облдержадміністрації

Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Попередній слайд
Наступний слайд

В умовах воєнного стану освітні заклади, які були змушені переміститися з тимчасово окупованих або прифронтових територій, продовжують активно працювати, адаптуватися до нових умов і розвивати партнерські зв’язки в громадах, що їх приймають. Одним із яскравих прикладів стало поглиблення співпраці між релокованими освітніми установами у Кропивницькому.

Донецький обласний центр туризму та краєзнавства учнівської молоді, що працює зараз у Кіровоградській області, провів практичне заняття зі спортивного орієнтування для курсантів Донецького державного університету внутрішніх справ, який також продовжує функціонування після релокації.

Захід відбувся у парковій зоні Кропивницького й став логічним продовженням кількамісячної теоретичної підготовки курсантів, які вивчали топографічні карти, принципи роботи з компасом, умовні позначення та основи орієнтування. Практичне заняття дало змогу застосувати знання на місцевості, удосконалити навички ухвалення рішень, планування маршрутів і командної взаємодії.

Спортивне орієнтування має велике значення для майбутніх правоохоронців, адже не лише покращує фізичну витривалість, але й формує критичне мислення, швидкість реакції та вміння орієнтуватися у складних ситуаціях - як у природному середовищі, так і в міському просторі.

Цей приклад міжінституційної співпраці демонструє, що навіть в умовах війни заклади Донеччини, продовжуючи діяльність на іншій території, зберігають єдність, підтримують один одного та впроваджують сучасні формати навчання.