портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

У День освіти Донеччини обговорювали міжрегіональний досвід підвищення якості освіти

Опубліковано 16 листопада 2023 року, 12:37 , Департамент освіти і науки облдержадміністрації

15 листопада 2023 року в межах Днів освіти Донеччини «Єднаймося для перемоги!», що проходять у м. Києві на базі Національної академії педагогічних наук України, відбулася діалогова панель «Міжрегіональний досвід підвищення якості освіти: управлінський аспект».

Спікерами виступили директори департаментів освіти і науки трьох областей – Тетяна Сідашева (Донецька область), Олег Паска (Львівська область), Дарія Басюк (Хмельницька область), а також представники органів управління територіальних громад - Юлія Гамаюнова, заступник міського голови Лиманської міської ради Донецької області; Оксана Майхер, начальник відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації Львівської області; Сергій Рибак, начальник відділу  освіти, культури, молоді та спорту Городоцької міської територіальної громади Хмельницької області; Микола Нанівський, начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Хирівської міської ради Львівської області.

Протягом діалогової панелі розглядалися питання про організацію освітнього процесу на деокупованих та окупованих територіях, оптимізацію мережі закладів освіти, створення освітніх консультаційних пунктів і хабів, реалізацію міжрегіональних проєктів у Донецькій, Львівській та Хмельницькій областях.

По завершенню діалогової панелі учасники Днів освіти Донеччини мали можливість відвідати тренінги з подолання освітніх втрат, психологічного супроводу особистості в період посттравматичного відновлення та протимінної безпеки. 

Тренінг «Підтримка особистості як технологія психологічного супроводу в період посттравматичного відновлення» об’єднав фахівців Донецької, Хмельницької та Львівської областей. Учасники опрацьовували актуальні питання власної підтримки та ідеї щодо організації психологічної підтримки в закладі освіти для відновлення дітей і дорослих, практично відпрацьовували навички вербалізації емоцій та занурювалися в особистий досвід – пошук власного ресурсу відновлення.

Учасники тренінгу «Освітні та навчальні втрати й розриви: розрізнити, виміряти, подолати!» вчилися виявляти освітні втрати здобувачів освіти, обирати ефективні моделі подолання навчальних втрат учнів, використовувати технології диференційованого навчання через призму подолання освітніх втрат.

Протягом тренінгу «Реалізація освітніх проєктів, спрямованих на підвищення обізнаності дітей і дорослих щодо ризиків пов'язаних з мінами та вибухонебезпечними залишками війни» учасники опановували важливі аспекти протимінної безпеки, вчилися розрізняти замасковані небезпечні предмети, відпрацьовували навички та алгоритми безпечної поведінки.