Сьогодні у Дніпрі в. о. голови Донецької обласної військової адміністрації Ігор Мороз взяв участь у відкритті офісу відновлення та розвитку Донецької області.
З початком повномасштабної війни Дніпро став справжнім хабом як для переселенців з Донеччини, так і для місцевих органів влади, тож не дивно, що Офіс працюватиме саме тут.
Офіс відновлення та розвитку — це платформа для співпраці, яка обʼєднуватиме владу, міжнародні організації, медіа, організації громадського суспільства та бізнес. Його ми створили завдяки підтримці наших міжнародних партнерів: Європейського Союзу, уряду Швеції та Програми розвитку ООН. Офіс стане комунікаційним майданчиком для роботи, перш за все, Регіонального офісу міжнародної співпраці та Координаційної рада з питань стабілізації ситуації на деокупованих територіях області.
Донецька область — одна з чотирьох, де такий проєкт втілюється першочергово. Це яскраве свідчення того, що наші союзники цілком усвідомлюють складність ситуації в нашому регіоні.
Ігор Мороз зауважив, що важливо сьогодні, аби керівники місцевих військових адміністрацій мали змогу розповісти про особливості своєї роботи та про унікальні потреби своїх громад і районів. Він впевнений, що ця інформація буде врахована у майбутній співпраці.
Неймовірно порадувало всіх присутніх бажання, яке озвучив Надзвичайний і Повноважний Посол Швеції в Україні пан Мартін Оберг: відвідати офіс Донецької облдержадміністрації у звільненому Донецьку ще за часів свого перебування на нинішній посаді. Сподіваюсь, що це нам цілком до снаги, а підтримка наших міжнародних партнерів наближує цей день.
Отримали запевнення у підтримці і від постійного представника ПРООН в Україні пана Яко Сільє. Сподіваюсь, що Програма розвитку ООН продовжить працювати на Донеччині і після того, як поточні проєкти закінчаться.
В. о. голови Донецької ОВА подякував всім нашим партнерам, які невтомно працюють над тим, щоб покращити життя тих, хто досі залишається на Донеччині, і тих, хто евакуювався до більш безпечних регіонів України. Подякував також раднику заступника Керівника Офісу Президента України Артему Гусаку за сприяння в організації Офісу відновлення та розвитку.
Працюємо разом для Перемоги!
![](/storage/app/thumbnails/a1e/617/064/5212511526521661_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/ed9/0cd/1e8/396707250_122135162654028701_3309410983763793314_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/896/a07/b74/396718270_122135155154028701_7800543913681534074_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/8ea/2d0/882/398105216_122135154878028701_1492773455881161280_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/ba0/1c5/8a1/398111335_122135155010028701_6719642997054599000_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/5ee/2d9/595/396739276_122135155340028701_4843766657489182235_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/067/3d2/c7d/397297265_122135162696028701_8208502293414469996_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/168/82e/93a/396723257_122135162636028701_7291104508202879886_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/584/3ed/f67/398139082_122135154920028701_7900879804018149142_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/614/f28/2e2/399244093_122135162678028701_7323521549820005223_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/36c/e14/dcd/399195478_122135155394028701_1604021707504056919_n_820x360.jpg)
![](/storage/app/thumbnails/f7f/4f4/00f/399254734_122135162612028701_3714792895027378964_n_820x360.jpg)