15-16 листопада в м. Києві на базі Національної академії педагогічних наук України відбуватимуться Дні освіти Донеччини під гаслом «Єднаймося для перемоги!». Метою Днів освіти Донеччини є об’єднання представників регіонів-партнерів – Донецької, Львівської, Хмельницької областей – загальним прагненням пошуку шляхів посилення національно-патріотичного вектору освітньої політики, підвищення якості освіти, запобігання негативним наслідкам, спричиненим військовими діями, обговорення кращих практик цифровізації, проєктної діяльності, дистанційного навчання, розумної кадрової політики задля відновлення та підвищення якості освіти.
У межах Днів освіти Донеччини будуть опрацьовані питання щодо організації освітнього процесу на деокупованих та тимчасово окупованих територіях, оптимізації мережі закладів освіти, створення освітніх консультаційних пунктів і хабів, реалізації міжрегіональних проєктів у Донецькій, Львівській та Хмельницькій областях.
Першого дня розпочато роботу ІХ обласної науково-практичної конференції «Досягнення та виклики національно-патріотичного виховання в регіоні», де області-партнери обмінюються досвідом із зазначеного питання, визначають шляхи спільної взаємодії та обговорюють вектори розвитку громадянської освіти. У межах конференції відбуватиметься презентація робіт переможців і призерів обласного конкурсу відеороликів-візитівок (презентацій) з національного виховання «Національне виховання – майбутнє держави» серед навчальних закладів Донецької області.
Протягом двох днів триватиме робота діалогової панелі «Міжрегіональний досвід підвищення якості освіти: управлінський аспект»; дискусійного майданчика «Якість освіти в громаді: виклики та подолання»; відбудуться тренінги з подолання освітніх втрат, психологічного супроводу особистості в період посттравматичного відновлення, протимінної безпеки; проведуть виставку «Якість освіти сьогодні: палітра можливостей», на якій буде представлено досвід територіальних громад і закладів освіти щодо інновацій у дистанційній освіті, особливостей організації освітнього процесу на рівні громад в умовах дії воєнного стану, моделей співпраці освітніх установ тощо.