У листопаді абоненти з різних населених пунктів Донеччини отримали фахові консультації від спеціалістів Донецькоблгазу під час виїзних прийомів.
Усього було прийнято 109 абонентів.
За листопад операторами Краматорського УГГ під час виїзних прийомів надано інформаційні послуги 69 абонентам:
- селище Ясногірка — 37 абонентів.
- селище Біленьке — 32 абоненти.
На виїзних прийомах операторів Слов’янського УГГ всього за листопад інформаційні послуги отримали 40 абонентів:
- село Новомиколаївка – 20 абонентів.
- село Привілля – 20 абонентів.
Найчастіше люди звертаються до спеціалістів під час таких виїзних прийомів для отримання паперових квитанцій за розподіл газу, переоформлення особових рахунків, звіряння розрахунків за послугу розподілу природного газу та звірки показань лічильників.
Донецькоблгаз нагадує, що для вирішення будь-яких питань, пов’язаних із газом, працює контакт-центр за єдиним номером 0-800-100-104.
За матеріалами Донецькоблгазу