Більше чотирьох тисяч дзвінків і вдвічі більше звернень через електронну пошту і Facebook отримали за два тижні карантину фахівці кол-центру ДТЕК Донецькі електромережі. Після переходу на дистанційний режим обслуговування, послугами скористалися 15 тис 127 клієнтів компанії.
ДТЕК діє в інтересах України і дбає про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, тому створює зручні і безпечні умови їх взаємодії. З 17 березня, коли центри обслуговування компанії припинили очний прийом, кол-центр вже прийняв і обробив 15 тис 127 дистанційних звернень від клієнтів.
«В умовах карантину ми робимо все можливе, щоб швидко і якісно обробити кожну заявку. За цей період ми отримали 9 тис 962 дзвінки. А ще 586 повідомлень у Facebook і 122 електронних листи. 4 тис 457 клієнтів звернулися до центрів обслуговування, використавши телефонний зв'язок, електронну пошту, скриньки для кореспонденції. Найчастіше темами звернень ставали аварійні ситуації, перебої з електрикою і питання про прилади обліку. Також наші фахівці багато консультували клієнтів - як працює компанія в період карантину і про дистанційні сервіси, які допоможуть їм отримати послуги, не виходячи з дому», - зазначила керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі Олена Сенько.
Скористатися дистанційними сервісами клієнти ДТЕК Донецькі електромережі можуть:
· на сайті компанії – http://dtek-dem.com.ua;
· зателефонувавши до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473; (0629) 450 473;
· направивши звернення по електронній пошті dtek_coordinators@beconnected.
· звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі в Facebook.
Для ефективної роботи дистанційних каналів обслуговування в своєму зверненні потрібно вказати повну адресу, контактний номер телефону та е-mail. Для їх оперативного опрацювання компанія залучає співробітників ЦОК та інших підрозділів.
ДТЕК Донецькі електромережі продовжує виконувати свою роботу задля стабільності і безперебійності системи електропостачання, цілодобово проводить аварійно-відновлювальні ремонти. Просимо наших клієнтів залишатися вдома. А ми, в свою чергу, зробимо все можливе, щоб у вас вдома були світло і комфорт!
Відділ з комунікацій
АТ «ДТЕК Донецькі електромережі»