портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506, 0954633565
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

В Авдіївці визначили порядок роботи спеціального транспортного обслуговування

Опубліковано 16 січня 2019 року, 09:45 , Департамент інформаційної та внутрішньої політики облдержадміністрації

Прийом диспетчером заявок від споживачів на надання транспортної соціальної послуги проводиться в робочі дні з 8.00 до 17.00.

Транспортна соціальна послуга надається у робочі дні з 8.00 до 17.00.

Заявки від споживачів на спеціальне транспортне обслуговування приймаються диспетчером особисто за телефоном не пізніше ніж за 3 дні до здійснення поїздки і реєструються в журналі.

Споживачі мають право брати в поїздку не більше двох супроводжуючих. Число супроводжуючих осіб заздалегідь вказується в заявці.

Листи замовлення повинні містити підпис споживача за надану транспортну соціальну послугу.

Виконання заявок проводиться в порядку їх надходження, за винятком екстрених випадків.

У разі неявки споживача у встановлений час до місця посадки без поважної причини замовлення анулюється, про що в журналі замовлень робиться відповідний запис.

У день виконання замовлення диспетчер за телефоном повідомляє споживачу час подачі спеціально обладнаного транспорту до місця посадки.

У разі необхідності очікування перевізником споживача (під час виконання замовлення у пункті призначення) час очікування не повинен перевищувати 1 години.

Загальна кількість часу для здійснення однієї поїздки не повинна перевищувати 2 години (з урахування часу очікування).

В обов’язки перевізника не входить надання допомоги споживачу при пересуванні вулицею і в будівлях. Винятком є ситуації, в яких споживач є самотньою особою похилого віку та перебуває на обслуговуванні в Територіальному центрі або – особою похилого віку, яка за станом здоров’я потребує стороннього догляду, медичної допомоги, не має працездатних родичів, та по відношенню до якої триває процедура оформлення до будинку-інтернату на державне утримання. В цьому випадку Територіальний центр забезпечує споживача супроводом соціального робітника.

Споживач може скористатися соціальною послугою не більше 2 разів на місяць для поїздок. Невикористані впродовж місяця поїздки не переносяться на інший місяць та не передаються іншим споживачам.

Екстрені замовлення соціальної послуги можуть бути виконані за наявності вільного часу в графіку руху спеціально обладнаного транспорту або у випадку збігу з іншим маршрутом.

Споживачу надається можливість перевозити вантаж вагою не більше 20 кг, габаритами не більше 50х50х50 см. Інвалідний візок вантажем не вважається.