У квітні 2019 в управлінні соціального захисту населення Мар’їнської районної державної адміністрації офіційно завершено впровадження проекту надання соціальних послуг за моделлю «Прозорого офісу», а саме відкрито оновлений фронт-офіс, який відповідає принципам швидкого та якісного обслуговування.
Зміни, які відбулися в управлінні стали можливими завдяки грантовій підтримці, яка була надана Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Технічна підтримка, надана USAID, дозволила працівникам управління пройти тренінги з надання клієнтоорієнтованих сервісів, облаштувати відповідно до стандартів зону очікування фронт-офісу, перейти на обслуговування громадян через систему «Електронна черга» та започаткувати створення електронного архіву.
Крім того, завдяки проекту, було впроваджено програмне забезпечення, яке дозволило максимально скоротити заповнення паперів з боку клієнтів управління та спростити систему збору інформації для формування пакету нарахування житлових субсидій.
В цілому, донорська допомога управлінню склала більше 5 мільйонів гривень.
За словами керівника управління Наталії Бондаренко, зміни які відбулись є вагомими для управління, в якому перебуває на обліку майже 54 тисячі отримувачів різних видів допомог. Вони дозволять покращити якість надання соціальних послуг та збільшити рівень задоволення роботою управління з боку відвідувачів. Стандартизація робочих процесів підвищить якість надання послуг відділом прийому громадян, нові можливості з оцифрування архівних документів надали змогу створити цифровий архів та скоротити шлях верифікації даних при повторному зверненні. Разом з тим, буде зменшено обсяг робіт з паперовими носіями, час прийому документів для призначення житлових субсидій скорочено та становить 10 хвилин.