портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Відбувся брифінг «Робочий простір без дискримінації»

Опубліковано 29 січня 2021 року, 12:22 , Управління сім’ї, молоді та масових заходів національно-патріотичного виховання Донецької облдержадміністрації

Відбувся брифінг «Робочий простір без дискримінації» за підсумками проєкту з протидії дискримінації жінок у сфері праці, реалізованого громадською організацією «СМАРТА» за підтримки Уряду Канади в межах проєкту «Жінки України: залучені, спроможні, незламні», що впроваджується організацією Пакт.

У брифінгу взяли участь представники управління сім’ї, молоді та масових заходів національно-патріотичного виховання Донецької облдержадміністрації.

У ході брифінгу Урядова уповноважена з питань гендерної політики Катерина Левченко  підкреслила продуктивність співпраці органів влади з громадськими організаціями, міжнародними партнерами протягом багатьох років. Також Катерина Левченко зазначила, що Україна стала однією з небагатьох країн Європи, які доєдналися до «Партнерства Біаріцц» - міжнародної ініціативи рівних прав і можливостей для всіх.

Мета проєкту: надати жінкам знання про їхні трудові права. Розпочати діалог з представниками бізнесу та органів захисту трудових прав, експертами і громадськістю щодо реалізації рівних прав і можливостей у сфері праці та запобіганню трудовій дискримінації жінок.

Проєкт тривав з серпня 2020 року по січень 2021 року і включав:

двомісячну просвітницьку кампанію «Знай свої права» на радіо в містах Краматорськ, Слов’янськ, Сєвєродонецьк;

серію публікацій на тему проєкту в місцевих друкованих та електронних виданнях, в мережі Facebook;

три вебінари «Я захищу свої права» для 120 жінок;

три круглих столи «Робочий простір без дискримінації» за участю 100  представників бізнесу, центрів зайнятості, експертів та громадських активістів;

створення Рекомендацій за підсумками проєкту, які будуть презентовані на брифінгу та надіслані органам державної влади та місцевого самоврядування.