За останні два тижні Донецькоблгаз провів 6 виїзних прийомів у 5 населених пунктах. У нинішніх умовах воєнного стану, коли не кожен має змогу відвідати абонентський відділ газового господарства особисто, це важливий крок для підтримки споживачів.
Про це повідомляє Донецькоблгаз.
Голова правління АТ «Донецькоблгаз» Вадим Батій зазначає: «Кожен виїзд – це можливість допомогти нашим абонентам у складних умовах сьогодення та забезпечити стабільну роботу в напрямку клієнтського обслуговування. Дякуємо нашим спеціалістам, які не втрачають професіоналізму та відповідальності!».
Результати виїзних прийомів за два тижні наступні:
- м. Миколаївка — 53 абоненти;
- сел. Донецьке — 23 абоненти;
- сел. Ясногірка — 29 абонентів;
- сел. Красноторка — 15 абонентів;
- сел. Біленьке — 41 абонент.
Фахівці допомагали оформлювати документи, проводили звірки, надавали консультації щодо нарахувань. Також споживачі змогли отримати квитанцію за розподіл газу від міськгазу.
Нагадаємо, якщо у Вас виникло питання до Оператора ГРМ, Ви можете звернутися до контакт-центру Донецькоблгазу за єдиним номером 0-800-100-104.