портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Впродовж лютого 360 абонентів скористались послугами виїзних прийомів населення від Донецькоблгазу

Опубліковано 04 березня 2025 року, 10:02

Мобільні бригади абонентських відділів минулого місяця надали фахові консультації щодо газорозподілу в 10 населених пунктах Донеччини.

Зокрема, у Краматорській громаді працювали фахівці Краматорського УГГ, які прийняли у загальній кількості 112 споживачів:

  • Ясногірка – 41 абонент;
  • Красноторка – 15 абонентів;
  • Біленьке – 56 абонентів.

Фахівці Дружківського відділення у селах Торське та Райське надали фахові консультації 39 та 21 абоненту відповідно.

Оператори Слов’янського УГГ впродовж лютого провели три виїзні прийоми у м. Миколаївка, де надали фахові консультації 80 абонентам. Також мобільні бригади абонвідділів відпрацювали звернення 108 абонентів у селах:

  • Новомиколаївка – 25 абонентів;
  • Билбасівка – 26 абонентів;
  • Черкаське – 36 абонентів;
  • Привілля – 21 абонент.

Питання від споживачів стосувалися нарахувань за розподіл газу, звірки останніх показань газового лічильника, переоформлення особового рахунку. Абоненти також змогли отримати роздруковані квитанції для оплати рахунків за газ.

Про це повідомляє Донецькоблгаз.

«Активно працюємо у напрямку виїзних прийомів населення і маємо позитивні відгуки від наших абонентів щодо цього, за що дякую операторам газових господарств! Будемо й надалі продовжувати цю практику за умов безпекової ситуації», — наголошує Голова правління АТ «Донецькоблгаз» Вадим Батій.

Нагадаємо, якщо у Вас виникло питання до Оператора ГРМ, Ви можете звернутися до контакт-центру Донецькоблгазу за єдиним номером 0-800-100-104.