Для ідентифікації одержувачів соціальних виплат, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення соціальних виплат здійснюється емісія пенсійних посвідчень із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису. Таке пенсійне посвідчення одночасно є платіжною карткою.
Для оформлення пенсійного посвідчення, яка є платіжною карткою, внутрішньо переміщеній особі слід звернутися особисто до управління Пенсійного фонду України за місцем фактичного проживання з паспортом, довідкою про присвоєння ідентифікаційного номеру, довідкою внутрішньо переміщеної особи, фото (3х2,5) та подати заяву.
Особисто прийти до вказаного у заяві відділення Ощадбанку та отримати електронне пенсійне посвідчення.
Впродовж першого року отримання електронного пенсійного посвідчення – кожні 6 місяців, у наступні роки – раз у 12 місяців звертатися до відділення Ощадбанку для фізичної ідентифікації користувача електронного пенсійного посвідчення.
Волноваський район