портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Як перевести виплату житлової субсидії або пільги з пошти на банк?

Опубліковано 04 вересня 2024 року, 13:15 , ГУ ПФУ в Донецькій області

Одержувачі житлової субсидії або пільги можуть отримувати відповідні виплати через відділення поштового зв'язку або через банківську установу.

Подати заяву на зміну способу виплати можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

Авторизуйтеся на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відеоінструкція — за посиланням https://t1p.de/ndjke.

У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу», оберіть «Заява на зміну способу виплати житлової субсидії чи пільги».

Заповніть необхідні поля форми заяви та завантажте кольорову скан-копію довідки банку з реквізитами рахунку.

Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».

Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».