#електронні_сервіси_ПФУ
📄 Після здійснення оплати листків непрацездатності застрахованим особам роботодавець має протягом місяця відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.
🌐 Сформувати та надіслати повідомлення про виплату коштів можна через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України — https://portal.pfu.gov.ua.
🖥 Авторизувавшись на вебпорталі, страхувальник має можливість з екранної форми заяви-розрахунку, яка знаходиться в статусі «Оплачено», сформувати таке повідомлення.
Більшість реквізитів повідомлення заповнюється автоматично. Корегуються дані керівника, головного бухгалтера та телефон страхувальника.
Реквізити форми, які заповнюються автоматично:
➖ номер листка непрацездатності (свідоцтва про смерть);
➖ серія листка непрацездатності (свідоцтва про смерть) для паперових документів;
➖ РНОКПП застрахованої особи;
➖ ПІБ застрахованої особи;
➖ сума за рахунок коштів Фонду за заявою-розрахунком.
✅ Після перевірки даних повідомлення потрібно підписати та відправити до Пенсійного фонду України. Якщо сума в повідомленні за всіма листками непрацездатності дорівнює профінансованій сумі, повідомленню автоматично надається статус «Прийнято».
📌 Інструкція, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі 👉 https://t1p.de/0o9r3.
Заощаджуйте свій час та отримуйте максимум необхідної інформації на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
сайті — https://www.pfu.gov.ua/dn,
фейсбук-сторінці — https://www.facebook.com/dn.pfy,
телеграм-каналі — https://t.me/PensFond_dn,
ютуб-каналі — https://www.youtube.com/@gu_pfu_dn,
інстаграм — https://www.instagram.com/gu.pfu.dn,
TikTok — https://www.tiktok.com/@gu_pfu_dn.