У сучасному світі, де існує висока конкуренція за робочі місця, для багатьох людей постає завдання якісно виділитися серед інших претендентів. Одним із ключових інструментів для досягнення успіху є розробка особистого бренду.
Власний бренд – це не просто логотип чи слоган, а враження, яке залишається про людину в її оточенні.
Створення особистого бренду ґрунтується на таких поняттях як «ПРОФЕСІОНАЛІЗМ – ВИЗНАННЯ – РЕПУТАЦІЯ». Для побудови бренду потрібно розробити план розвитку професіоналізму та особистих якостей, використовувати соціальні мережі для демонстрації професійних досягнень, шукати свою унікальність та дотримуватись свого стилю, а не копіювати інших, вміти презентувати себе та не боятися складнощів.
Важливим моментом просування власного бренду є його презентація. На цьому етапі з’являються помилки, яких легко уникнути. Для того, щоб налагодити ефективний діалог з майбутнім роботодавцем, рекрутери наголошують на дотриманні таких правил:
- належне оформлюйте резюме (повнота та дофстовірність інформації, не допускайте двомовності та помилок);
- на сайтах з пошуку роботи не приховуйте свої контакти та звертайте увагу на історію спілкування з підприємством;
- уважно читайте вакансію та перевіряйте резюме на відповідність;
- якщо зазначаєте загальні посадові обов’язки, обов’язково вкажіть сфери в яких працювали;
- креативне резюме гарно виглядає, але при завантаженні на сайти пошуку роботи, може змінювати структуру і погіршити перше враження рекрутера;
- сторінка в соціальних мережах бути відкритою та демонструвати вашу експертність, а не особисте життя;
- відповідайте на дзвінки чи повідомлення рекрутера;
- приходьте на заплановану співбесіду з керівництвом вчасно;
- у разі форс-мажору попереджайте про запізнення.