портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Як жителям Донеччини передати покази лічильника, не виходячи з дому

Опубліковано 01 вересня 2023 року, 16:17

У ДТЕК Донецькі електромережі порадили найзручніші онлайн-сервіси для передачі показів лічильника. Кожен працює в режимі 24/7, легкий і простий у використанні. Серед них чат-бот у Viber та Telegram, а також інші дистанційні канали. Вчасно передані дані допоможуть клієнтам уникнути розбіжностей у нарахуванні та отримувати рахунки лише за реально спожиту електроенергію.

Щоб нарахування за використане світло були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це допоможе оператору системи розподілу сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику – рахунки за спожиту електроенергію.

«Попри війну ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні й доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. Одним з найзручніших з них є чат-бот у Viber та Telegram. Сервіс функціонує в режимі 24/7. Це дійсно просто та зручно. Адже займає лічені хвилини та доступний з будь-якого смартфона чи іншого гаджету», − розповідають у компанії.


Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, потрібно:

у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;

пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);

обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.

Також передати покази лічильників можна й іншим зручним для клієнтів способом:

веб-форма Передати покази лічильника без додаткової реєстрації на сайті енергокомпанії;

Особистий кабінет клієнта на сайті ДТЕК Донецькі електромережі;

Офіційна сторінка у Facebook.

IVR-меню контакт-центру для автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами +38 (093/096/099) 450 0 473; 0-800-301-497 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів.

Важливо. ДТЕК Донецькі електромережі рекомендує щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію, − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.

За інформацією ДТЕК Донецькі електромережі