портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

З початку року сервіс ДФС «Пульс» допоміг 164 платникам Донеччини

Опубліковано 25 липня 2016 року, 13:07

Саме стільки телефонних дзвінків від платників податків Донецького регіону надійшло на антикорупційний сервіс ДФС України за шість місяців 2016 року, у тому числі безпосередньо до Головного управління ДФС у Донецькій області – 100 звернень, що майже в 1,5 рази менше відповідного періоду минулого року (227 звернення). Розгляд всіх звернень завершено, про вжиті заходи проінформовано заявників у встановлені законодавством терміни.

Найактуальніша тема, яка хвилювала платників області, - звітність та реєстрація накладних. З цього приводу на сервіс «Пульс» надійшло 51 звернення.

Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» надходили з приводу роботи системи електронного адміністрування ПДВ (14 звернень); організації роботи податкових органів ДФС у Донецькій області (29 звернень);  щодо корупційних дій (3 звернення); щодо перевірки СГ, реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників – по 1 зверненню на кожне.

Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби, а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.

puls

За інформацією Головного управління ДФС у Донецькій області