Вже другий рік поспіль освітяни територіальних громад області працюють над створенням умов для підтримки та адаптації учасників освітнього процесу Донеччини. Це стосується як надання їм психологічної допомоги в умовах воєнного стану, так і соціалізації найменших школярів та дошкільнят.
З цією метою за межами області організували 52 освітні локації 16 територіальних громад нашої області. Вони створені в тих відносно безпечних населених пунктах України, де знаходиться більшість учасників освітнього процесу, які змушені були залишити свої рідні домівки.
Протягом тижня в освітніх локаціях тривала робота з майбутніми першокласниками, проводилися предметні вікторини, інтерактивні ігри. Відбулися консультації в рамках підготовки до національного мультипредметного тестування. У спеціально пристосованих приміщеннях діти мали змогу отримати психологічну допомогу, покращити свої знання з безпеки, а також виготовляли поробки та знайомилися з видатними українцями.
Так, в освітній локації, що розташована у м. Дніпрі, 29 квітня вчитель англійської мови ЗЗСО № 1 Володимир Д'яченко, освітянин Краматорської територіальної громади, провів вікторину «Доступна англійська для всіх».
30 квітня у столичній локації учитель математики Краматорського ЗЗСО № 24 Лариса Швецова займалася з випускниками підготовкою до мультипредметного тестування, а вчитель фізичної культури Краматорського ЗЗСО №12 Марина Мушка провела спортивну естафету для учнів молодших класів.
У роботі локацій «Освітнього простору» на базі хабу «Ми Разом» у м. Дніпрі працювали жителі Слов'янської територіальної громади. Програма минулого тижня була цікава і різноманітна: це були і заняття для майбутніх першокласників, і творчий майстер-клас з виготовлення весняних квітів, а також біологічна STEM-майстерня «Анатомічний пазл», на якій учні виготовляли макети з розміщенням на них основних внутрішніх органів людини. Усі заходи були орієнтовані на дітей Краматорського району, що тимчасово проживають у м. Дніпрі.
За інформацією департаменту освіти і науки облдержадміністрації