Для забезпечення на території області реалізації державної політики у сфері надання державної підтримки населенню у період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних з поширенням коронавірусної хвороби, структурні підрозділи соціального захисту населення продовжують працювати в штатному режимі із застосуванням відповідних заходів безпеки з урахуванням рекомендацій щодо запобігання поширенню епідемії, спричиненої коронавірусом COVID-19.
Управліннями соціального захисту населення області в автоматизованому режимі проводяться призначення, перерахунок різних видів державної соціальної допомоги без особистих звернень її одержувачів.
В органах соціального захисту населення на період карантину запроваджено тимчасові особливості обслуговування:
розміщені оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреси електронної пошти для звернень громадян, номер телефону координатора, номер телефону «гарячої лінії» управління;
прийом населення у дистанційному режимі (телефоном чи через електронну пошту);
прийом документів засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені в управлінні;
прийом населення з питань призначення усіх видів державної допомоги за умови дотримання відвідувачами засобів індивідуального медичного захисту у кількості клієнтів, які можуть одночасно перебувати у приміщенні управління, із розрахунку 1 особа на 10 м2 приміщення єдиної приймальні.
Також, заяви про призначення житлових субсидій та допомоги при народженні дитини можуть бути подані в електронній формі через офіційний вебсайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням електронного цифрового підпису структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання заявника.
Нагадуємо, що про зміну всіх обставин, які впливають на визначення права та розміру допомоги, отримувачі повинні обов’язково повідомляти органи соціального захисту населення шляхом надсилання письмового звернення поштою, за допомогою засобів електронного зв’язку (електронне звернення) та телефонного зв’язку.
Звертаємо увагу, що при дистанційному зверненні необхідно обов’язково надати актуальні контактні дані для можливості зворотного зв’язку.
Опрацювання документів проходить щоденно, у разі необхідності із заявником зв’язується спеціаліст з питання, що його цікавить.