Всеукраїнська економічна платформа «Зроблено в Україні» працює пів року. Вона акумулювала в собі пріоритетні напрями розвитку вітчизняного бізнесу та має на меті підтримку української економіки та безпосередньо українських виробників, заохочення населення до придбання української продукції, а також стимулювання бізнесу до відкриття та розвитку власного підприємництва.
26 млн товарів вже марковані логотипом «Зроблено в Україні». Це такі мережі як Сільпо, Лінія магазинів EVA, Епіцентр К, NOVUS, Магазини КОЛО, VARUS, Ашан, АТБ-Маркет, Аврора Мультимаркет, Prom UA. Варто також згадати Mastercard, Укрпошта та YASNO .
Купуючи продукцію власних виробників ми підтримуємо кожного українця. Вибір вітчизняних — це простий крок з великим впливом. Адже це робочі місця, податки у бюджет і можливість підтримувати сектор безпеки та оборони.
Економічний ефект споживання продукції вітчизняного виробництва:
• 40% придбаного товару українського виробництва повертається у бюджет й формує ВВП. Насамперед це стосується товарів з розвиненим внутрішнім виробництвом — харчова і легка промисловості, виробництво будматеріалів, побутової хімії, косметики тощо;
• споживач фактично платить зарплату працівникам підприємства-виробника і податки у державний бюджет, які повністю йдуть на підтримку безпеки й оборони країни, відрахування пенсій тощо;
• створення нових робочих місць;
• заміщення імпортних товарів потенційно збільшить фонд заробітної плати;
• чим більше українських складових використовують підприємства, тим більше коштів залишається в Україні;
• купувати продукцію українського виробництва — це стимулювати свою, а не чужу економіку.
Тож усі в плюсі, коли розвиваєш українське!