Найменування органу виконавчої влади, який проводив електронні консультації з громадськістю: Донецька обласна державна адміністрація (далі – облдержадміністрація);
Зміст питання або назва проєкту акта, що виносилися на обговорення в рамках електронних консультацій з громадськістю: проєкт Обласного плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року (далі – проєкт Плану заходів);
Інформація про осіб, що взяли участь в електронних консультаціях з громадськістю: громадські організації осіб з інвалідністю Донецької області;
Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення, із зазначенням автора кожної пропозиції:
Пропозиція № 1: проєкт обласного Плану заходів доповнити заходом наступного змісту: «Створити при службі екстреної медичної допомоги бригади для обслуговування хворих з інвалідністю, що пересуваються у кріслах колісних, та які проживають вище першого поверху у будинках без ліфтів (доставка з квартири до карети швидкої допомоги, погрузка в карету разом із кріслом колісним, супроводження, та доставка до лікувального закладу, і зворотній шлях)» (автор пропозиції – Гайдук Юрій Антонович – член міської громадської організації осіб з інвалідністю «Надежда» (м. Краматорськ).
Пропозиція № 2: проєкт обласного Плану заходів доповнити заходом наступного змісту: «Проведення навчання для представників інклюзивно-ресурсних центрів, центрів професійного розвитку та інститутів післядипломної педагогічної освіти з питань використання Міжнародної класифікації функціонування для інклюзії» (автор пропозиції – Гайдук Юрій Антонович – член міської громадської організації осіб з інвалідністю «Надежда» (м. Краматорськ).
Інформація про врахування пропозицій та зауважень громадськості з обов’язковим обгрунтуванням прийнятого рішення та причин неврахування пропозицій та зауважень:
Пропозиція № 1 – не враховано. Причини неврахування пропозицій: Бригади екстреної медичної допомоги є універсальними та надають медичну допомогу всім категоріям населення з різними типами захворювань, в тому числі, надають допомогу в пересуванні хворим з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення до карети швидкої допомоги, супроводу до приймального відділення лікувального закладу. Враховуючи обмежену кількість карет та бригад швидкої медичної допомоги, а також невеликий термін, встановлений для обслуговування виклику, організація супроводу осіб з інвалідністю з лікувального закладу до помешкання особи не є доцільним. Разом з цим, в територіальних громадах надає послуги особам з інвалідністю «Соціальне таксі», що також може частково виконувати функції щодо перевезення осіб з інвалідністю з лікувального закладу до дому. Враховуючи зазначене, внесення заходу до обласного Плану заходів щодо створення при службах екстреної медичної допомоги бригад для обслуговування хворих з інвалідністю, що пересуваються у кріслах колісних не є доцільним.
Пропозиція № 2 – враховано. Обласний План заходів доповнено заходом № 57 наступного змісту: «Проведення навчання для представників інклюзивно-ресурсних центрів, центрів професійного розвитку та інститутів післядипломної педагогічної освіти з питань використання Міжнародної класифікації функціонування для інклюзії»
Інформація про рішення, прийняті за результатами електронних консультацій з громадськістю: за результатами електронних консультацій з громадськістю обласний План заходів доповнено заходом № 57 наступного змісту: «Проведення навчання для представників інклюзивно-ресурсних центрів, центрів професійного розвитку та інститутів післядипломної педагогічної освіти з питань використання Міжнародної класифікації функціонування для інклюзії». Відповідальний виконавець – Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Термін виконання – IV квартал 2022 року.