Шановні мешканці Донецької області!
Плани з ремонту та будівництва стадіонів, шкіл, дитячих садків, медичних закладів, доріг, мостів та інших інфраструктурних об’єктів залишаються незмінними.
На селекторній нараді з керівниками органів місцевого самоврядування голова Донецької облдержадміністрації Павло Кириленко наголосив на необхідності дотримання термінів робіт з розробки необхідної документації.
Умови карантину дозволяють працювати і над іміджевими проєктами, зокрема, розробляти бренд області. У підготовчій роботі до цього процесу запрошуємо взяти участь і кожного з вас, кому небайдужа Донеччина.
Метою є посилення позитивного іміджу Донецької області та популяризації її в Україні та світі, формування привабливості регіону для жителів, залучення національних та міжнародних інвесторів, кваліфікованих кадрів і гостей. Проводиться робота щодо розробки маркетингової стратегії та бренду Донецької області.
Донецька область на сьогодні в очах більшості - це зона війни. Але об’єднані зусилля української та світової спільноти допомагають відбудувати розвинену у технічному плані, сучасну та безпечну Донеччину.
Будемо вдячні за вашу участь в анонімному опитуванні. Це допоможе робочій групі глибше зрозуміти думки місцевих жителів та безпосередніх носіїв майбутнього бренду Донеччини.
Заповнити анкету можна за посиланням на офіційній сторінці голови Донецької облдержадміністрації Павла Кириленка в соціальній мережі Фейсбук за посиланням:
https://www.facebook.com/pavlokyrylenko.donoda/posts/676887609726996 .
Посилання на електронну анкету: