портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506, 0954633565
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

На Донеччині представників органів місцевого самоврядування ОТГ вчили організації діловодства

Опубліковано 24 вересня 2020 року, 14:40

Семінар-нарада для представників органів місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад  була проведена в режимі онлайн управлінням впровадження реформ місцевого самоврядування департаменту економіки Донецької облдержадміністрації сумісно з державним архівом Донецької області 23 вересня. 

 Під час заходу було розглянуто питання організації діловодства та архівного зберігання документів. Мова йшла про упорядкування документів сільських рад, які увійшли до складу об’єднаних територіальних громад, номенклатури справ міських, селищних та сільських рад об’єднаних територіальних громад та їх затвердження, необхідність створення архіву громади, забезпечення його приміщенням та обладнанням.

Як наголосила доповідачка, учасникам навчання у своїй роботі необхідно керуватися єдиними вимогами щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядком їх архівного зберігання, які встановлені Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18 червня 2015 року № 1000/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181.

Вказаний нормативно-правовий акт є обов’язковим для виконання в усіх державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності.


Відділ методологічного забезпечення управління впровадження реформ місцевого самоврядування департаменту економіки Донецької облдержадміністрації