Сфера обслуговування в Україні переходить на державну мову з 16 січня 2021 року.
Цього дня набирає чинності стаття 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», основною вимогою якої є використання української мови під час обслуговування споживачів.
Зазначені норми закону стосуються усіх громадян України, а також суб’єктів господарювання усіх форм власності, які здійснюють обслуговування споживачів.
Як раніше повідомив уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь, лише на прохання клієнта його персональне обслуговування у супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав'ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці тощо може здійснюватися іншою мовою.
У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою необхідно звертатися до мовного омбудсмена.