портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Конкурс  на  заміщення  вакантної посади державної служби категорії “Б”

Опубліковано 25 січня 2018 року, 15:09

Донецька облдержадміністрація, обласна військово-цивільна адміністрація оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби:

  • начальника відділу взаємодії з Державною установою «Урядовий контактний центр» управління з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації облдержадміністрації.
УМОВИ проведення  конкурсу  на  заміщення  вакантної посади державної служби категорії “Б” в апараті облдержадміністрації  - начальника  відділу взаємодії з Державною установою «Урядовий контактний центр» управління з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації облдержадміністрації
Загальні умови
Посадові обов’язки здійснює керівництво діяльністю відділу взаємодії з державною установою «Урядовий контактний центр» управління з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації облдержадміністрації; забезпечує ефективне виконання покладених на відділ повноважень та завдань щодо прийняття та оперативного розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців, органів місцевого самоврядування (далі – заявники), що надходять на урядову «гарячу лінію» за допомогою засобів телефонного зв’язку та через веб-сайт державної установи «Урядовий контактний центр, а також на Єдиний веб-портал органів виконавчої влади; аналізує та узагальнює інформації, звіти структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад, надає пропозиції щодо удосконалення роботи в сфері взаємодії з державною установою «Урядовий контактний центр»; у відповідності до плану роботи управління вивчає організацію і стан роботи з питань взаємодії з державною установою «Урядовий контактний центр»; забезпечує здійснення щоденного та довгострокового контролю  за додержанням термінів розгляду звернень та своєчасністю надання відповідей заявникам, інформує керівництво управління про випадки порушення термінів розгляду звернень; аналізує та забезпечує складання статистичної звітності про стан роботи із зверненнями заявників на урядову «гарячу лінію», інформаційно-аналітичних довідок про підсумки цієї роботи; бере участь у підготовці проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, матеріалів на засідання колегії облдержадміністрації, інформує про стан виконання прийнятих рішень з питань, що відносяться до компетенції управління; надає пропозиції щодо удосконалення роботи в сфері роботи із зверненнями заявників на урядову «гарячу лінію»; розробляє рекомендації щодо  застосування законодавства з питань взаємодії з державною установою «Державний контактний центр» та надає з цих питань методичну та практичну допомогу, забезпечує проведення навчань, семінарів та практикумів щодо підвищення кваліфікації відповідальних за вказаний напрямок осіб, координує цю роботу в структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконкомах міських рад; готує узагальнені відомості про стан роботи із зверненнями заявників на урядову «гарячу лінію» для інформування громадськості через засоби масової інформації та на веб-сайті облдержадміністрації; виконує обов’язки головного спеціаліста відділу взаємодії з державною установою «Урядовий контактний центр» управління з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації облдержадміністрації у разі його відсутності; вживає необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу; виконує інші доручення, надані начальником управління.
Умови оплати праці посадовий оклад – 4500 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія – встановлюється індивідуально в залежності від стажу державної служби та результатів роботи за місяць або за квартал.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстрокове призначення на посаду
  Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання копія паспорта громадянина України; письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою, до якої додається резюме у довільній формі; письмова заява, в якій повідомляє особа про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; копію (копії) документа (документів) про освіту; оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби подається копія такого посвідчення, а оригінал обов'язково пред'являється до проходження тестування); заповнена особова картка встановленого зразка; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
  Строк подання документів - 15 календарних днів з дня публікації на офіційному сайті НАДС.
Місце, час та дата проведення конкурсу 14 лютого 2018 року об 11.00 м. Краматорськ, вул.Олекси Тихого, 6
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Самсоненко Наталя Володимирівна телефон (06264) 2-04-59 електронна пошта [email protected]
Кваліфікаційні  вимоги
1. Освіта вища освіта не нижче ступеня магістра (спеціаліста)
2. Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3.Володіння мовами вільне володіння державною мовою
                                                      Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
Лідерство вміння обґрунтовувати власну позицію; досягнення кінцевих результатів;
Прийняття ефективних рішень   вміння вирішувати комплексні завдання; вміння працювати з великими масивами інформації; вміння працювати при багатозадачності в декількох проектах одночасно; встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
Комунікації та взаємодія   вміння ефективної комунікації та публічних виступів; співпраця та налагодження партнерської взаємодії; вміння ефективної координації з іншими, вміння здійснювати зворотний зв'язок, відкритість;
Впровадження змін   реалізація плану змін; здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них; оцінка ефективності здійснених змін;
Управління організацією роботи з персоналом   організація і контроль роботи; вміння працювати в команді та керувати командою; мотивування; оцінка і розвиток підлеглих; вміння розв’язання конфліктів;
Особистісні компетенції аналітичні здібності; дисципліна і системність; самоорганізація та орієнтація на розвиток; дипломатичність та гнучкість; незалежність та ініціативність; відповідальність та уважність до деталей; наполегливість; вміння працювати в стресових ситуаціях.
Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
Знання законодавства Знання Конституції України; Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеві державні адміністрації», «Про військово-цивільні адміністрації»
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) знання: законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні»; «Про звернення громадян»; «Про захист персональних даних»; «Про статус депутатів місцевих рад»; «Про статус народного депутата України»; «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»; «Про прокуратуру»; «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»; Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року  № 348 (із змінами); Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242 (із змінами); Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736; Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України      від 11 грудня 1999 року № 2263 (із змінами); Класифікатора звернень громадян,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України              від 24 вересня  2008 року № 858 (із змінами); Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630; Порядка взаємодії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та  державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову «гарячу лінію», Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та Урядову телефонну довідку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України         від 12 серпня 2009 року № 898; Положення про Національну систему  опрацювання звернень до органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року                 № 21.