#електронні_сервіси_ПФУ
Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
❓У яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?
☝️По суті, причина одна — це помилки.
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
📌 Увага!
В заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua).
Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
🔔Отримуйте інформацію про е-лікарняний — реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та авторизуйтесь в зручний для себе спосіб ➡️ http://tinyurl.com/29z84cdv
🌐 Стежте за актуальною інформацією з питань державного соціального страхування на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
сайті — https://www.pfu.gov.ua/dn,
фейсбук-сторінці — https://www.facebook.com/dn.pfy,
телеграм-каналі — https://t.me/PensFond_dn,
ютуб-каналі — https://www.youtube.com/@gu_pfu_dn,
інстаграм — https://www.instagram.com/gu.pfu.dn,
TikTok — https://www.tiktok.com/@gu_pfu_dn.
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.