На вебпорталі Пенсійного фонду України нотаріуси мають можливість скористатися електронним кабінетом, який дозволяє зручно керувати документами та здійснювати необхідні операції онлайн. Цей сервіс спрощує робочі процеси та підвищує ефективність взаємодії з Пенсійним фондом.
Електронний сервіс надає можливість нотаріусам надсилати до Пенсійного фонду звіти про:
укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна;
сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.
Щоб скористатися електронним кабінетом нотаріуса, необхідно авторизуватися на вебпорталі portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Як це зробити, дивіться в покроковій інструкції або у відеороз`ясненні.
Як подати звіт через електронний кабінет нотаріуса, дивіться в каруселі фото до публікації.