У межах Донецької області продовжується капітальний ремонт національної траси Н-08 за маршрутом Запоріжжя – Маріуполь. Дорожня спецтехніка працює у Нікольському районі – від Нікольського у напрямку Маріуполя.
Невдовзі 15-кілометрова ділянка стане комфортною для водіїв та відповідатиме сучасним вимогам безпеки дорожнього руху.
Для досягнення проектної міцності дорожній одяг спочатку підсилюють спеціальним шаром із органо-мінеральної суміші, потім на укріплену основу улаштовується нижній шар асфальтобетонного покриття, а згодом – й верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону.
На даний час «в нижньому шарі асфальту» відремонтовано вже 6 км траси. Роботи виконуються з суворим дотриманням вимог національних стандартів.
Днями працівниками ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» відібрано зразки-керни улаштованих шарів дорожнього одягу. Відбір кернів здійснюється для перевірки зчеплення між шарами дорожнього одягу та якості використаного будівельного матеріалу. Вилучена проба має зберігати монолітність, а також пройти поетапний контроль у лабораторних умовах з метою перевірки показників властивостей кожного шару дорожнього одягу окремо.
Довідково
Існує кілька рівнів контролю якості ремонтно-будівельних робіт. Первинний контроль здійснюється самим підрядником, інспекційний контроль – замовником робіт, тобто Службою автодоріг у Донецькій області (перевіряється температурний режим використання сумішей, товщина, рівність та ухил улаштованих шарів; відбираються зразки-керни укладених шарів для проведення лабораторних досліджень тощо). Третій рівень – центральний дорожній контроль якості з боку Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодору) та науково-дослідних інститутів. І четвертий рівень – громадський нагляд.