Проєкт маркетингової стратегії Донецької області схвалила колегія Донецької облдержадміністрації на черговому засіданні сьогодні, 23 грудня.
Розробка маркетингової стратегії здійснювалася за ініціативи Донецької облдержадміністрації та при фінансовій і організаційній підтримці Програми ООН із відновлення та розбудови миру (в рамках реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги «Підтримка ЄС для Сходу України - відновлення, зміцнення миру та урядування».
«Донецька область в уяві багатьох людей - це зона війни, що підтверджує необхідність формування іміджу мирної, безпечної та перспективної Донеччини. Необхідна чітка концепція побудови регіонального інформаційного середовища щодо можливостей області та його інтеграції в локальні та глобальні сегменти», - зазначила директор департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Оксана Головко.
Для підготовки проєктів маркетингової стратегії та бренду Донецької області було утворено робочу групу, до складу якої увійшли представники громадських організацій, наукових установ, органів виконавчої влади тощо.
Під час розробки проєкту маркетингової стратегії та бренду Донецької області було проведено маркетингові дослідження з різними аудиторіями, орієнтовані на вивчення наявного іміджу та факторів, що на нього впливають; проведено аналіз наявного іміджу та факторів привабливості області. Отримані результати використані для SWOT-аналізу та визначення цільових груп. На другому етапі розробниками напрацьовано сутність (ядро) бренду, визначено цільові аудиторії, напрацьовано характер та візуальну складову бренду - логотип, розроблені правила його використання. Третім етапом розробки проєкту маркетингової стратегії став підбір інструментів маркетингової комунікації.
Важливим маркетинговим інструментом популяризації регіону стала розробка бренду Донецької області. Місія бренду: ціннісна переорієнтація, сутність (ядро) бренду – «Донецька область - простір можливостей!».
Про досягнення позитивного результату реалізації маркетингової стратегії може свідчити зростання показників поінформованості цільових груп про область та її мешканців, збільшення відсотку зацікавленості до території як потенційних мешканців, так і підприємницьких кіл, зростання відсотку бажаючих приїхати для відвідин, пізнання, проживання, роботи, ведення бізнесу, навчання, оздоровлення, збільшення відсотку згадувань у засобах масової інформації регіонального, національного та міжнародного рівнів, зростання кількості інформаційних повідомлень позитивного та нейтрального забарвлення і, як результат, формування, просування та закріплення позитивного іміджу Донецької області як простору можливостей.