портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Конкурс на заміщення вакантної посади державної служби в Донецькій облдержадміністрації

Опубліковано 27 липня 2016 року, 18:18

Донецька облдержадміністрація, обласна військово-цивільна адміністрація оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державної служби:

- головного спеціаліста відділу контролю управління діловодства та контролю облдержадміністрації (2 штатних одиниці).

УМОВИ проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» головного спеціаліста відділу контролю управління діловодства та контролю облдержадміністрації

Загальні умови

 
Посадові обов’язки головний спеціаліст відділу контролю управління: - здійснює облік та контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня: доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, доручень Адміністрації Президента України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також інших документів, що підлягають контролю; - забезпечує своєчасне доведення до виконавців термінів виконання контрольних документів; - складає щотижня план-графік контролю за виконанням контрольних документів; - щоп’ятниці готує та надає письмові нагадування-попередження (виписки з планів-графіків) виконавцям щодо закінчення термінів виконання контрольних документів; - контролює своєчасність надання структурними підрозділами облдержадміністрації, територіальними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, райдержадміністраціями, виконавчими органами міських рад інформацій про хід виконання контрольних документів, повноту їх виконання.  
Умови оплати праці   посадовий оклад – 3274 грн. надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, премія – встановлюється індивідуально в залежності від стажу державної служби та результатів роботи за місяць  
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду   безстрокове призначення на посаду
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання   - заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; - письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надається згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; - заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; - декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»; - копія паспорта громадянина України. Строк подання документів – 22 календарних дня (до 16 серпня 2016 року включно)  
Дата, час і місце проведення конкурсу   26 серпня 2016 року о 11.00 м. Краматорськ, пл. Миру, 2, каб. 306
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Кіріязі Тетяна Анатоліївна, (06264) 3-24-75 [email protected]
 

Загальні вимоги

1

Освіта вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра, бакалавра  

2

Досвід роботи не обов’язковий

3

Володіння державною мовою вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта гуманітарного, економічного спрямування  

2

Знання законодавства Конституція України; закони України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції», постанова Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади», інші нормативно-правові акти, що встановлюють вимоги до організації роботи з документами, включаючи контроль за їх виконанням

3

Професійні чи технічні знання основи трудового законодавства, психології праці; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; українська ділова мова
4 Спеціальний досвід роботи не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування
6 Особистісні якості вміння працювати із значним обсягом інформації, вміння працювати при багатозадачності, вміння працювати в колективі, аналітичні здібності, дисципліна і системність, самоорганізація та орієнтація на розвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях, відповідальність, самовдосконалення