Найчастіше до фіскальної служби області мешканці Донеччини звертаються за отриманням роз’яснення податкового законодавства, проведення контрольно-перевірочної роботи та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, а також з метою інформування про ухилення від сплати податків.
Так, за січень-лютий цього року до фіскальної служби надійшло майже 100 письмових звернень громадян, що на 43 звернення або на 77% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
З початку року розглянуто 71 письмове звернення, за їх результатами:
- на 63 звернення надано відповідні роз`яснення;
- 3 звернення повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
- 3 звернення направлено на розгляд за належністю до інших органів;
- 2 звернення не підлягало розгляду.
Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.
Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 13 прийомів громадян, у тому числі 9 виїзних.
Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.
Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/ .
ГУ ДФС у Донецькій області