портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

На Донеччині обговорили питання розвитку туристичної галузі

Опубліковано 09 лютого 2021 року, 17:00 , Управління культури і туризму облдержадміністрації

Онлайнова нарада з питань розвитку туристичної галузі у Донецькій області відбулася під головуванням заступника голови облдержадміністрації Юлії Костюніної сьогодні, 9 лютого. 

На нараді були присутні в.о. начальника управління культури і туризму облдержадміністрації Аліна Певна, директор департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин облдержадміністрації  Оксана Головко, керівництво Бахмутської, Костянтинівської, Краматорської, Мангушської, Нікольської, Святогірської, Сіверської та Соледарської територіальних громад, а також представники ДП «Артемсіль», ПАТ «ArtWinery», РЛП «Краматорський» та НПП «Святі гори».

Під час наради обговорювались питання розвитку та популяризації «туристичних магнітів» Донеччини, актуальні питання, що постають перед органами місцевого самоврядування, зокрема, новоутворених громад. Були розглянуті  джерела фінансування проєктів розвитку туристичної інфраструктури та шляхи впровадження алгоритму розвитку туристичної галузі в територіальних громадах. Також було надано корисну інформацію щодо проведення навчальних семінарів з написання грантових проєктів.

Як відзначила Юлія Костюніна, протягом 2020 року облдержадміністрацією проведено низку заходів з метою розвитку «туристичних магнітів», однак без ініціативи та бажання громад здійснити повноцінний розвиток туристичної галузі регіону неможливо. «Краще, ніж ви, ніхто не знає принади нашого краю, його потенціал та, безумовно, проблематику. Саме тому, за ініціативи облдержадміністрації, ми проводимо таку установчу нараду, щоб визначитись з напрямами розвитку туристичної галузі, наявними проблемами та шляхами їх вирішення, нашими подальшими спільними діями та обмінятись існуючим досвідом», - сказала заступника голови Донецької облдержадміністрації.