Семінар-нараду щодо проблемних питань, що виникають в процесі організації роботи з направлення громадян України на альтернативну (невійськову) службу проведено у форматі відеоконференції працівниками Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації з представниками структурних підрозділів управлінь соціального захисту населення, а також місцевих рад, райдержадміністрацій.
На семінарі-нараді обговорювались основні проблемні питання, що виникають у місцевих комісій з питань (альтернативної) невійськової служби в процесі організації роботи з направлення громадян України на альтернативну (невійськову) службу, а саме: правильність оформлення документів; обов’язковість підтвердження релігійних переконань громадянина; алгоритм дій комісій з питань (альтернативної) невійськової служби у разі визнання військово-лікарською комісією громадянина таким, що не підлягає призову на строкову військову службу, а також дії комісій у випадку ухилення громадянина від проходження альтернативної (невійськової) служби.
В ході обговорення також були розглянуті питання, пов’язані з випадками відмови громадянина від проходження альтернативної (невійськової) служби у зв’язку з бажанням працевлаштуватися на нове місце роботи, у зв’язку із зміною своїх життєвих поглядів та відмовою від релігійних переконань; питання щодо переведення працівника, який проходить альтернативну (невійськову) службу, на нову посаду у зв’язку із скороченням його посади, а також питання, пов’язані із порядком проходження альтернативної (невійськової) служби на підприємствах в період введених карантинних заходів в країні.