

Про організаційні питання діяльності новоутворених військових адміністрацій населених пунктів говорили 5 серпня на робочій нараді з начальниками військових адміністрацій населених пунктів Волноваського та Маріупольського районів Донецької області.
На нараді обговорили основні проблемні питання: формування та виконання місцевих бюджетів громад тимчасово окупованих територій; актуальні проблеми наповнення та порядок внесення інформації до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру територіальної громади; порядку затвердження місцевих цільових програм, програм економічного і соціального розвитку громади; організації діловодства та архівного зберігання після відновлення роботи військової адміністрації на підконтрольній території.
Нараду організовано та проведено управлінням із забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування спільно з профільними структурними підрозділами облдержадміністрації, Головним управлінням Державної Міграційної служби України в Донецькій області, Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції.

