портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
або
Слідкуйте за нами в соц.мережах:

Надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів

Опубліковано 19 серпня 2025 року, 20:57 , ГУ ПФУ в Донецькій області

Інформація щодо надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів

З 1 липня 2025 року на органи Пенсійного фонду України покладені функції з надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів (стаття 10 ЗУ від 06.12.2018 № 2642-VIII, ЗУ від 17.02.2022 № 2073-IX).

📍 Допомога надається на умовах:

✔ заява подана постраждалою особою або її законним представником до 15 жовтня поточного року за зареєстрованим або фактичним місцем проживання;

✔ наявності висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я — для дітей віком до 18 років;

✔ наявності висновку медико-соціальної експертної комісії/ витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (в електронній формі) — для осіб віком від 18 років.

📁 Перелік документів, необхідних для призначення зазначеної допомоги:

✔ заява;

✔ копія паспорта громадянина України/ тимчасового посвідчення громадянина України/ посвідки на постійне проживання/ посвідки на тимчасове проживання/ посвідчення біженця;

✔ для дітей віком до 14 років — копія свідоцтва про народження дитини або  е-свідоцтва про народження, що подається засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг Портал Дія;

✔ копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або серія та номер паспорта з відміткою про відмову від прийняття такого номера;

✔ рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті ради або суду про встановлення над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування, опіки, піклування (у разі здійснення опіки або піклування над дітьми), про влаштування таких дітей на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування або рішення про влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, в прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу;

✔ особам віком від 18 років — копія довідки медико-соціальної експертної комісії про групу і причину інвалідності/ витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи (в електронній формі);

✔ дітям віком до 18 років — копія висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про встановлення категорії «дитина з інвалідністю».

🔖 Способи подання документів:

🔹 вебпортал електронних послуг ПФУ;

🔹 сервісний центр ПФУ;

🔹 ЦНАП;

🔹 через засоби поштового зв’язку;

🔹 через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади.

✳ Заява з доданими документами розглядаються у місячний строк з дня їх прийняття або відправлення.

🔻 Рішення про відмову у призначенні допомоги приймається за умов:

✔ подання неповного пакету документів, необхідних для отримання компенсації;

✔ надано недостовірну інформацію;

✔ отримання постраждалою особою протягом поточного року безоплатної санаторно-курортної путівки/ путівки на оздоровлення/ будь-якої грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки/ компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування/ щорічної допомоги на оздоровлення за рахунок державного або місцевого бюджетів/ допомогу на оздоровлення згідно з іншим нормативно-правовим актом;

✔ заяву подано пізніше 15 жовтня поточного року (про відшкодування неотриманої з вини адміністративного органу допомоги на оздоровлення – більше ніж за два роки);

✔ у разі смерті постраждалої особи.

🔻 Орган Пенсійного фонду України повідомляє про прийняте рішення невідкладно, а за наявності обґрунтованих причин – не більш як через три робочі дні з дня прийняття відповідного рішення шляхом надсилання повідомлення у паперовій або електронній формі (за наявності адреси електронної пошти).

Якщо заява з необхідними документами та/або відомостями була подана через ЦНАП, орган Пенсійного фонду України інформує ЦНАП про прийняте рішення протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення.