портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Науковці та освітяни Донеччини взяли участь у міжнародній конференції щодо збереження психічного здоров'я в умовах війни

Опубліковано 01 травня 2024 року, 14:47 , Департамент освіти і науки облдержадміністрації

30 квітня 2024 року розпочалась дводенна міжнародна конференція «Підтримка психологічного благополуччя особистості в умовах війни: міжнародний досвід та українські реалії». Вона була організована Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти у співпраці з українськими та міжнародними партнерами, у тому числі Литовським фондом розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги, Інкубатором соціальних змін «DOMUS SOLIS» (Литовська Республіка), Українським інститутом позитивної крос-культурної психотерапії і менеджменту та інших партнерів з України, Бельгії, США, Польщі, Чехії та інших країн.

У роботі конференції взяли участь представники закладів освіти, науковці, фахівці у сфері освіти дорослих, фахівці у сфері збереження психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, представники волонтерських, громадських, гуманітарних організацій, державних та освітніх інституцій.

У перший день Конференція об’єднала понад 50 освітян в очному форматі та більше 750 – у дистанційному.

Під час пленарного засідання конференції вчені та практики обмінялись успішним досвідом запровадження багаторівневої системи надання психологічної підтримки і фахової допомоги дорослим і дітям, зокрема учасникам освітнього процесу.

Перший день завершився семінаром на тему: «Коли війна приходить в дім: ефективні методи попередження домашнього насильства та втручання в освітніх умовах», який провели Марина Лівшиць, доктор психологічних наук (Psy.D.) Ньютон, штат Массачусетс, США та Елізабет Шон Вейнер, магістр з організації та менеджменту Антіохійського університету в Кіні, програмний директор Journey to Safety (JTS).

Під час семінару учасники розширили свої знання та вміння щодо спілкування з учнями, які постраждали від насильства, та ознайомилися з методами боротьби з цим явищем у родинах та установах освіти.

За допомогою ілюстрацій та рольових ігор дослідили можливості використання американських моделей у віртуальному навчанні, а також їх адаптацію до умов української освіти та реальності воєнного конфлікту.