портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Оголошення про проведення попереднього конкурсного відбору інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку

Опубліковано 11 травня 2021 року, 15:54 , Департамент економіки облдержадміністрації

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення попереднього конкурсного відбору
інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2022 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку по Донецькій області


Відповідно до:

Закону України «Про засади державної регіональної політики» від 05.02.2019 № 156-VIII,

Положень ст. 24Бюджетного кодексу України (із змінами),

Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 № 196 «Деякі питання державного фонду регіонального розвитку» (із змінами),

Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 24.04.2015 № 80 «Питання підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» (із змінами) оголошується конкурсний відбір інвестиційних програм та проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2022 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, на технічні завдання розроблені на виконання стратегічних цілей Стратегії розвитку Донецької області на період до 2027 року відповідно до Плану заходів з її реалізації у 2021 - 2023 роках (опис технічних завдань додається наприкінці оголошення):

1.3. Реалізація публічних заходів, заходів освітньої та інформаційно-консультаційної спрямованості для суб’єктів малого та середнього підприємництва.

1.15. Будівництво інженерної інфраструктури на ділянках індустріальних парків.

1.18. Розвиток мережі виробництв з переробки сільськогосподарської продукції, зокрема на основі сільськогосподарської обслуговуючої кооперації.

2.1. Забезпечення доступності дошкільної освіти.

2.2. Покращення умов навчання для учнів опорних закладів області та їх філіях.

2.9. Модернізація закладів охорони здоров’я, впровадження телемедицини та електронного документообігу.

3.18. Оптимізація систем водопостачання та водовідведення міст та районів Донецької області.

Технічні завдання додатково розміщені на сайті https://new.dfrr.minregion.gov.ua/.

Заявниками можуть бути такі суб’єкти:

центральні та місцеві органи виконавчої влади;

органи місцевого самоврядування;

агенції регіонального розвитку, створені відповідно до Закону України «Про засади державної регіональної політики» - за винятком проєктів нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.

Основними умовами попереднього конкурсного відбору є їх відповідність таким критеріям:

1) для проєктів будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) - наявність затвердженої в установленому законодавством порядку проєктної документації не раніше 01.01.2020.

2) для проєктів будівництва (крім проєктів нового будівництва) – забезпечення дотримання комплексного підходу під час проєктування та фінансування об’єкта будівництва (здійснення комплексу відповідних робіт та заходів у будинку, будівлі, споруді будь - якого призначення в цілому);

3) календарний план реалізації становить від одного до трьох років;

4) співфінансування з місцевих бюджетів на рівні не менше 10 відсотків;

5) спроможність суб’єктів, на фінансування об’єктів яких залучаються бюджетні кошти, забезпечувати подальше власне фінансування або їх утримання за рахунок коштів місцевих бюджетів;

6) загальна кошторисна вартість проєктів будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) понад 10000 тис. грн, а для інших проєктів - понад 1000 тис. грн.

Замовники будівництва повинні забезпечити під час розроблення проєктної документації для реалізації інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що пов’язані з будівництвом (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), обов’язкове врахування потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.


Для участі в оцінці та попередньому конкурсному відборі заявники з 11 травня 2021 року по 15 червня 2021 року (включно) розміщують на онлайн - платформі https://new.dfrr.minregion.gov.ua/ підписані кваліфікованим електронним підписом керівника заявника інвестиційні програми і проєкти за формою, затвердженою наказом Мінрегіону України від 24.04.2015 № 80 (із змінами), разом із документами.

Прийом інвестиційних проєктів триває з 11 травня 2021 року по 15 червня       2021 року (включно).

Телефон для довідок:

(06264) 2-20-75 – Аксенченко Вікторія Миколаївна

E-mail: [email protected]

Опис технічних завдань

1. Номер технічного завдання

1.3.

2. Назва технічного завдання

Реалізація публічних заходів, заходів освітньої та інформаційно-консультаційної спрямованості для суб’єктів малого та середнього підприємництва

3. Номер і назва завдання з Державної стратегії регіонального розвитку, якому відповідає технічне завдання

СЦ ІІ. «Підвищення рівня конкурентоспроможності регіонів».

ОЦ 2. «Сприяння розвитку підприємництва, підтримка інтернаціоналізації бізнесу у секторі малого та середнього підприємництва».

Завдання 2. Стимулювання розвитку малого та середнього підприємництва, сприяння створенню стабільного та сприятливого середовища для започаткування і ведення підприємницької діяльності за напрямом «Розвиток підприємництва»

4. Номер і назва завдання з відповідної стратегії розвитку регіону, якому відповідає технічне завдання

1.1.3. Розвиток малого і середнього підприємництва, як драйверу структурних перетворень

5. Територія, на яку матиме вплив реалізація проєктів за технічним завданням

Територія Донецької області, підконтрольна українській владі

6. Опис проблеми, на вирішення якої спрямовано технічне завдання

Однією із основних проблем, що стримують розвиток підприємництва, сьогодні є недостатній кваліфікаційний рівень кадрів, що займаються підприємницькою діяльністю. Також, спостерігається нерівномірність розвитку малого та середнього підприємництва в територіальному розрізі та за галузевою ознакою.

У зв’язку з цим, виникає необхідність надання інформаційно-консультаційної підтримки суб’єктам малого підприємства, забезпечення можливості для налагодження комунікацій та обміну досвідом між ними.

Важливою умовою є створення та розвиток підприємницької інфраструктури, яка може стати платформою для комунікації влади, громадськості, бізнесу, обміну досвідом, навчання основам бізнесу та іншим корисним навичкам.

7. Очікувані кількісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Проведення щорічно для суб’єктів малого і середнього підприємництва до 7 тренінгів (не менш 6 годин кожний) з питань бізнес-планування.

Проведення щорічно для суб’єктів малого і середнього підприємництва до 8 семінарів (не менш 4 годин кожний) з актуальних питань ведення бізнесу.

Організація 3-х щорічних практичних конференцій з питань розвитку малого та середнього підприємництва.

Проведення 3-х щорічних регіональних конкурсів «Підприємець року Донецької області», молодіжного жіночого підприємництва «Чому я обираю власний бізнес».

Забезпечено розбудову інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва, у тому числі для проведення заходів з освітньої та інформаційної підтримки підприємництва.

8. Очікувані якісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Підвищено ефективність підготовки документів для започаткування підприємницької діяльності.

Підвищено ефективність впровадження підприємницької діяльності суб’єктами малого та середнього бізнесу.

Підтримано створення кластерів/об’єднань підприємців по галузях.

Створено простори для навчання, розвитку ініціатив, комунікації, зустрічей молоді, активних громадян, місцевої влади, бізнесу, інвесторів.

9. Основні заходи технічного завдання

Проведення щорічно для суб’єктів малого і середнього підприємництва тренінгів з питань бізнес-планування, семінарів з актуальних питань ведення бізнесу.

Організація щорічних національних практичних конференцій з питань розвитку малого та середнього підприємництва.

Проведення щорічних регіональних конкурсів «Підприємець року Донецької області», молодіжного жіночого підприємництва «Чому я обираю власний бізнес».

Будівництво, ремонт та оснащення приміщень/будівель з урахуванням потреб маломобільних груп населення з метою створення просторів підтримки малого і середнього підприємництва.

Надання іншої інформаційної підтримки суб’єктам підприємництва (у тому числі шляхом підтримки та наповнення інформаційного сайту).

Реалізація інформаційно-консультаційних, освітніх та інших заходів для суб’єктів малого і середнього підприємництва в рамках проєктів (програм) міжнародної технічної допомоги (згідно з передбаченими проєктами графіками).

10. Обсяг фінансування технічного завдання, тис. грн:

2021 рік

2022 рік

2023 рік

Усього

державний бюджет:

45 000,0

50 000,0

50 000,0

145 000,0

     державний фонд регіонального розвитку

45 000,0

50 000,0

50 000,0

145 000,0

     інші джерела

-

-

-

-

місцевий бюджет

5 550,0

5 550,0

5 550,0

16 650,0

інші джерела (кошти МТД)

550,0

550,0

550,0

1 650,0

11. Інша інформація щодо технічного завдання

Ключові потенційні учасники проєкту: департамент економіки ОДА, органи місцевого самоврядування, роботодавці, міжнародні донори та інші






1. Номер технічного завдання

1.15.

2. Назва технічного завдання

Будівництво інженерної інфраструктури на ділянках індустріальних парків

3. Номер і назва завдання з  Державної стратегії регіонального розвитку, якому відповідає технічне завдання

СЦ 1. «Формування згуртованої держави в соціальному, гуманітарному, економічному, екологічному, безпековому та просторовому вимірах».

ОЦ 2. «Збереження навколишнього природного середовища та стале використання природних ресурсів, посилення можливостей розвитку територій, які потребують державної підтримки (макро- та мікрорівень)».

Завдання 12. Стимулювання інвестиційної діяльності з метою забезпечення участі підприємців, зокрема представників місцевого бізнесу, у відбудові підприємств та об’єктів інфраструктури за напрямом «Відновлення та розбудова територій, структурна перебудова економік регіонів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України».

4. Номер і назва завдання з відповідної стратегії розвитку регіону, якому відповідає технічне завдання

1.2.3. Підтримка галузей з економічним та інноваційним потенціалом для розвитку

1.1.3. Розвиток малого і середнього підприємництва, як драйверу структурних перетворень

5. Територія, на яку матиме вплив реалізація проєктів за технічним завданням 

Донецька область

6. Опис проблеми, на вирішення якої спрямоване технічне завдання

Традиційно економіка Донецької області спирається на промисловість, яка істотно залежить від діяльності великого бізнесу. При цьому, роль малого та середнього підприємництва залишається незначною: сумарна питома вага суб’єктів малого та середнього підприємництва у реалізації продукції (товарів, послуг) складає лише 27,3%, у той час як в середньому по Україні цей показник становить 61,8%.

Одним з інструментів активізації інвестиційної діяльності та створення нових робочих місць у галузі малого та середнього підприємництва, і як наслідок забезпечення економічного розвитку та підвищення конкурентоспроможності територій області може стати розбудова індустріальних парків.

На сьогодні органами місцевого самоврядування регіону забезпечено реєстрацію 3-х індустріальних парків (далі – ІП) на території Лиманської міської територіальної громади (ІП «Лиманський»), м. Костянтинівка (ІП «Техносіті») та м. Маріуполь (ІП «АзовАкваІнвест»).

Для забезпечення повноцінного функціонування зазначених індустріальних парків, залучення інвестицій та розміщення на них нових промислових виробництв необхідне облаштування цих майданчиків відповідною інфраструктурою.

Проєктом передбачено створення необхідних інженерних комунікацій на майданчиках індустріальних парків, які були включені до Реєстру індустріальних (промислових) парків.

7. Очікувані кількісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

1. Створено майданчики для започаткування нових підприємств на території 3-х індустріальних парків, які були включені до Реєстру індустріальних (промислових) парків

2. Створено сукупно до 320 нових робочих місць у перший рік роботи індустріальних парків та до 2795 робочих місць після початку їх роботи згідно потужностей, передбачених концепціями.

3. Збільшено податкові надходження до бюджетів усіх рівнів.

8. Очікувані якісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання 

1. Сформовано сприятливий інвестиційний клімат на території 3-х громад регіону та наближених до них населених пунктів.

2. Підвищено ділову активність бізнес-середовища у галузі малого і середнього підприємництва.

3. Забезпечено зниження показників трудової міграції.

9. Основні заходи технічного завдання

Роботи з будівництва мереж водопостачання.

Роботи з будівництва мереж газопостачання.

Роботи з будівництва мереж електропостачання.

Приєднання майданчиків індустріальних парків до мереж водо-, газо- та електропостачання.

10. Обсяг фінансування технічного завдання, тис.грн:

2021 рік

2022 рік

2023 рік

Усього

державний бюджет:

105 000,0

100 000,0

100 000,0

305 000,0

державний фонд регіонального розвитку

105 000,0

100 000,0

100 000,0

305 000,0

інші джерела

-

-

-

-

місцевий бюджет

11 000,0

10 000,0

10 000,0

31 000,0

інші джерела

-

-

-

-

11. Інша інформація щодо технічного завдання

Дороги та під’їзні шляхи до індустріальних парків у задовільному стані


1. Номер технічного завдання

1.18.

2. Назва технічного завдання

Розвиток мережі виробництв з переробки сільськогосподарської продукції, зокрема на основі сільськогосподарської обслуговуючої кооперації

3. Номер і назва завдання з Державної стратегії регіонального розвитку, якому відповідає технічне завдання

СЦ І. «Формування згуртованої держави в соціальному, гуманітарному, економічному, екологічному, безпековому та просторовому вимірах».

ОЦ 2. «Збереження навколишнього природного середовища та стале використання природних ресурсів, посилення можливостей розвитку територій, які потребують державної підтримки».

Завдання 3. Сприяння розвитку різних форм кооперації, фермерства, забезпечення доступності ринків збуту для малих та середніх виробників сільськогосподарської продукції, інфраструктури для зберігання сільськогосподарської продукції; запровадження нових технологій та обладнання для переробки сільськогосподарської сировини за напрямом «Розвиток сільських територій»

4. Номер і назва завдання з відповідної стратегії розвитку регіону, якому відповідає технічне завдання

1.2.4. Розвиток сучасної системи переробки сільськогосподарської продукції відповідно до потреб ринку

5. Територія, на яку матиме вплив реалізація проєктів за технічним завданням

Донецька область.

6. Опис проблеми, на вирішення якої спрямовано технічне завдання

В області господарствами населення традиційно, згідно даних статистики, виробляється біля 60% молока, 40% м’яса у живій вазі, 99% овочів від загального виробництва по області, які у вигляді сировини через непрозору систему закупівель посередниками надходять на переробні підприємства інших областей, де утворюється додана вартість, робочі місця і податки. Тобто, ціни на сировину без контролю її якості визначають перекупники, сільські громади області втрачають податки, домогосподарства- прибутки.

Домогосподарствами утримується біля 21 тис. голів корів, 22 тис. голів молодняку ВРХ, щороку реалізується на забій худоби та птиці біля 20 тис. тон, виробляється в середньому 113 тис. тон молока, 340 тис. тон овочів.

В області створено сировинну базу для розвитку мережі виробництв з переробки сільськогосподарської продукції.

7. Очікувані кількісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Діяльність переробних виробництв забезпечить переробку щороку 360 тонн м’яса у живій вазі, 1900 тонн молока, 25 тис. тонн овочів, вироблених господарствами населення.

Буде створено біля 50 нових робочих місць.

Створення не менш 4 виробництв з переробки м’яса, молока, овочів.

8. Очікувані якісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Проєкт покликаний включити сільськогосподарську продукцію, що виробляється господарствами населення, в ланцюжки доданої вартості, у тому числі за рахунок розвитку сільськогосподарської обслуговуючої кооперації, створення мережі переробки сільськогосподарської продукції, забезпечити відповідний рівень якості продукції, стимулювати зайнятість сільського населення.

9. Основні заходи технічного завдання

Виділення земельних ділянок для будівництва приміщень переробних виробництв;

Виготовлення проєктно-кошторисної документації;

Будівництво (реконструкція, капітальний ремонт) приміщень молоко-, м'ясо-, овочепереробних виробництв;

Придбання та встановлення обладнання з переробки, зберігання м’яса, молока, овочів;

Навчено персонал;

Пройдено процедуру сертифікації продукції згідно вимог НАССР.

10. Обсяг фінансування технічного завдання, тис. грн:

2021 рік

2022 рік

2023 рік

Усього

державний бюджет:

-

15 000,0

15 000,0

30 000,0

державний фонд регіонального розвитку

-

15 000,0

15 000,0

30 000,0

інші джерела

-

-

-

-

місцевий бюджет

-

1 500,0

1 500,0

3 000,0

інші джерела (МТД, кошти членів сільськогосподарсь-ких обслуговуючих кооперативів)

500,0

1 250,0

1 250,0

3 000,0

11. Інша інформація щодо проєкту

Ключові потенційні учасники проєкту: департамент агропромислового розвитку і земельних відносин ОДА, місцеві органи виконавчої влади, сільгоспвиробники


1. Номер технічного завдання

2.1.

2. Назва технічного завдання

Забезпечення доступності дошкільної освіти

3. Номер і назва завдання з Державної стратегії регіонального розвитку, якому відповідає технічне завдання

СЦ ІІ. «Підвищення рівня конкурентоспроможності регіонів».

ОЦ 1. «Розвиток людського капіталу».

Завдання 1. Сприяння органам місцевого самоврядування в реалізації права дітей на здобуття дошкільної та позашкільної освіти за напрямом «Розвиток дошкільної та позашкільної освіти»

4. Номер і назва завдання з відповідної стратегії розвитку регіону, якому відповідає технічне завдання

2.1.1. Підвищення якості та доступності дошкільної та базової середньої освіти

5. Територія, на яку матиме вплив реалізація проєктів за технічним завданням

Територія Донецької області, підконтрольна українській владі

6. Опис проблеми, на вирішення якої спрямовано технічне завдання

У зв’язку зі збільшенням кількості мешканців міст обласного підпорядкування за рахунок внутрішньо переміщених осіб та міграційного притоку населення зросли черги до дитячих закладів дошкільної освіти (далі - ЗДО).

Так, у місті Краматорськ на 100 місць у закладах припадає 126 дітей, у Покровську – 120 дітей, у Слов’янську – 120 дітей.

У зв’язку із створення нових об’єднаних територіальних громад (далі - ТГ) виникає потреба в капітальному ремонті (реконструкції) будівель ЗДО.

7. Очікувані кількісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Запланована кількість об’єктів – 12 ЗДО.

8. Очікувані якісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Реалізація проєкту дозволить ліквідувати черги до закладів дошкільної освіти в у містах області шляхом капітального ремонту (реконструкції) будівель діючих закладів або реконструкції інших будівель для розміщення закладів дошкільної освіти, врахувати інтереси новоутворених ТГ, зменшити навантаження на переповнені дошкільні навчальні заклади.

9. Основні заходи технічного завдання

1. Капітальний ремонт (реконструкція) будівель та споруд закладів дошкільної освіти, а саме комплекс робіт із заміни покрівлі, термомодернізації, оздоблення внутрішніх приміщень. благоустрій прилеглої території з улаштуванням спортивного та ігрових майданчиків.

2. Оснащення закладів обладнанням та меблями.

3. Благоустрій прилеглої території з улаштуванням спортивного та ігрових майданчиків.

10. Обсяг фінансування технічного завдання, тис. грн:

2021 рік

2022 рік

2023 рік

Усього

державний бюджет:

200 000,0

200 000,0

200 000,0

600 000,0

   державний фонд регіонального розвитку

100 000,0

100 000,0

100 000,0

300 000,0

   інші джерела (субвенції з державного бюджету)

100 000,0

100 000,0

100 000,0

300 000,0

місцевий бюджет

50 000,0

50 000,0

50 000,0

150 000,0

інші джерела

-

-

-

-

11. Інша інформація щодо технічного завдання

Ключові потенційні учасники реалізації проєкту: департамент освіти і науки ОДА, органи місцевого самоврядування, заклади дошкільної освіти




1. Номер технічного завдання

2.2.

2. Назва технічного завдання

Покращення умов навчання для учнів опорних закладів області та їх філіях

3. Номер і назва завдання з Державної стратегії регіонального розвитку, якому відповідає технічне завдання

СЦ ІІ. «Підвищення рівня конкурентоспроможності регіонів».

ОЦ 1. «Розвиток людського капіталу».

Завдання 1. Сприяння оптимізації мережі закладів освіти для поліпшення матеріально-технічної бази опорних закладів освіти з використанням засобів картографування та цифровізації за напрямом «Розвиток загальної середньої освіти».

4. Номер і назва завдання з відповідної стратегії розвитку регіону, якому відповідає технічне завдання

2.1.1. Підвищення якості та доступності дошкільної та базової середньої освіти

5. Територія, на яку матиме вплив реалізація проєктів за технічним завданням

Територія Донецької області, підконтрольна українській владі

6. Опис проблеми, на вирішення якої спрямовано технічне завдання

Згідно зі Стратегічним планом розвитку ТГ протягом 2021-2023 років буде створено 45 громад проти 13, які існують зараз.

Наразі в області функціонує мережа з 24 опорних заклади, з яких в ТГ тільки 8 опорних шкіл.

Протягом 2020-2023 років планується створити ще 42 опорні школи, з яких найближчим часом – 5 в новостворених ТГ (Старомлинівська, Новодонецька, Ольгінська, Курахівська, Мирненська).

Будівлі та споруди опорних шкіл потребують ремонту та оснащення сучасним обладнанням та меблями для створення якісного освітнього середовища.

7. Очікувані кількісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

1. Проведено капітальні ремонти та придбано сучасне обладнання та меблі для 7 опорних закладів області.

2. Облаштувано територію, спортивні майданчики для 7 опорних закладів загальної середньої освіти області.

3. Придбано 3 автобуси для підвозу дітей до опорних закладів 

8. Очікувані якісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Підвищення якості надання освітніх послуг.

9. Основні заходи технічного завдання

1. Капітальний ремонт (реконструкція) будівель опорних закладів загальної середньої освіти або їх філій.

2. Придбання обладнання та меблів для оснащення опорних закладів загальної середньої освіти або їх філій.

2. Благоустрій території з улаштуванням спортивних майданчиків.

3. Закупівля шкільних автобусів для підвезення дітей до опорних закладів загальної середньої освіти.

10. Обсяг фінансування технічного завдання, тис. грн:

2021 рік

2022 рік

2023 рік

Усього

державний бюджет:

160 000,0

90 000,0

90 000,0

340 000,0

   державний фонд регіонального розвитку

130 000,0

60 000,0

60 000,0

250 000,0

   інші джерела (субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам)

30 000,0

30 000,0

30 000,0

90 000,0

місцевий бюджет

50 000,00

35 000,0

35 000,0

120 000,0

інші джерела

-

-

-

-

11. Інша інформація щодо технічного завдання

Ключові потенційні учасники реалізації проєкту: департамент освіти і науки ОДА, органи місцевого самоврядування








 

 

1. Номер технічного завдання

2.9.

2. Назва технічного завдання

Модернізація закладів охорони здоров’я, впровадження телемедицини та електронного документообігу

3. Номер і назва завдання з Державної стратегії регіонального розвитку, якому відповідає технічне завдання

СЦ ІІ. «Підвищення рівня конкурентоспроможності регіонів».

ОЦ 1. «Розвиток людського капіталу».

Завдання 3. Забезпечення розбудови спроможної мережі надавачів медичних послуг всіх форма власності.

Завдання 4. Забезпечення розбудови телемедичної мережі для надання медичної допомоги пацієнтам у важкодоступних умовах за напрямом «Формування доступної та спроможної мережі закладів для надання якісних медичних послуг».

4. Номер і назва завдання з відповідної стратегії розвитку регіону, якому відповідає технічне завдання

2.2.1. Підвищення якості і загальної доступності медичних послуг у містах та сільській місцевості

5. Територія, на яку реалізація проєктів за технічним завданням матиме вплив

Територія Донецької області, підконтрольна українській владі

6. Опис проблеми, на вирішення якої спрямовано технічне завдання

На сьогодні медицина в області представлена більше ніж 120 закладами різних рівнів надання медичної допомоги, більшість з яких не відповідає сучасним світовим стандартам надання медичної допомоги. Відсутність гідних умов перебування в закладах охорони здоров’я, сучасного діагностичного та лікувального обладнання впливає на пролонгацію діагностики та лікування і сприяє хронізації захворювання.

Відсутність в визначених опорних лікарнях області відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги (emergency department) не дозволяє надавати доступну та якісну медичну допомогу на госпітальному етапі, з використанням сучасних світових стандартів надання невідкладної медичної допомоги, в т.ч. хірургічної.

Відсутність розвинутої мережи телемедичних послуг пролонгує якість встановлення діагнозу та своєчасність надання медичної допомоги.

Наявні в територіальних громадах і районах області заклади охорони здоров’я, в т. ч., які надають стаціонарну допомогу, або деякі відділення, які не відповідають сучасним потребам населення, яке проживає на адміністративній території, в отриманні медичних послуг, потребують їх перепрофілювання

7. Очікувані кількісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Кількість опорних лікарень, де створено відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги - 11.

Кількість закладів охорони здоров’я, які підключено до обласного центру телемедицини (17), кількість закладів охорони здоров’я, які облаштовані портативними інтелектуальними комплексами (14 закладів, 91 комплекс), кількість закладів охорони здоров’я, де впроваджено електронний документообіг (36). 

Кількість закладів, які надають висококваліфіковану медичну допомогу, в т. ч. шляхом проведення капітального ремонту, реконструкцій та закупівлі обладнання як для створення телемедичного простору, так і для розвитку медичної допомоги в цілому (120).  

8. Очікувані якісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Оптимізовано видатки місцевих бюджетів на утримання закладів охорони здоров’я в частині витрат на теплопостачання.

Єдиний телемедичний простір Донеччини дозволяє зекономити бюджетні кошти шляхом зменшення в 3-4 рази кількості виїзних консультацій за принципом «санавіація».

Залучено лікарів до закладів первинної медичної допомоги та профільних спеціалістів до високоспеціалізованих закладів надання медичної допомоги.

Надано якісну медичну допомогу, залучено лікарів вузького направлення для медичної допомоги населенню, яке проживає у віддалених місцях. Створено нові робочі місця.

9. Основні заходи технічного завдання

1. Створення відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги в опорних лікарнях з придбання необхідного обладнання.

2. Проведення капітального ремонту, реконструкції відділень лікарень, які надають як спеціалізовану, в т.ч. стаціонарну медичну допомогу (10), так і загальну медичну допомогу населенню області, з придбанням сучасного обладнання,

3. Підключення до єдиної телемедичної системи області 17 закладів охорони здоров’я вторинного рівня та 253 амбулаторії ЦПМСД, з усуненням паперових облікових форм та можливістю використані електронної медичної картки пацієнта.

4. Впровадження електронного документообігу в закладах охорони здоров'я Донецької області.

10. Обсяг фінансування технічного завдання, тис. грн:

2021 рік

2022 рік

2023 рік

Усього

державний бюджет:

106 185,5

154 556,5

148 494,6

409 236,6

державний фонд регіонального розвитку

-

154 556,5

148 494,6

303 051,1

інші джерела (субвенції з державного бюджету)

106 185,5

-

-

106 185,5

місцевий бюджет

38 177,3

22 731,9

20 206,1

81 115,3

інші джерела (кошти МТД)

4 546,4

13 639,1

12 123,7

30 309,2

11. Інша інформація щодо технічного завдання

Ключові потенційні учасники реалізації проєкту: департамент охорони здоров’я ОДА, органи місцевого самоврядування, заклади охорони здоров’я.





1. Номер технічного завдання

3.18.

2. Назва технічного завдання

Оптимізація систем водопостачання та водовідведення міст та районів Донецької області

3. Номер і назва завдання з Державної стратегії регіонального розвитку, якому відповідає технічне завдання

СЦ І. «Формування згуртованої держави в соціальному, гуманітарному, економічному, екологічному, безпековому та просторовому вимірах».

ОЦ 2. «Збереження навколишнього природного середовища та стале використання природних ресурсів, посилення можливостей розвитку територій, які потребують державної підтримки (макро- та мікрорівень)».

Завдання 7. Забезпечення сталого водопостачання населених пунктів за напрямом «Відновлення та розбудова територій, структурна перебудова економік регіонів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»

4. Номер і назва завдання з відповідної стратегії розвитку регіону, якому відповідає технічне завдання

3.2.2. Надання сервісних послуг з водопостачання та водовідведення

5. Територія, на яку матиме вплив реалізація проєктів за технічним завданням

Територія Донецької області, підконтрольна українській владі.

6. Опис проблеми, на вирішення якої спрямовано технічне завдання

Забезпечення водопостачанням від системи централізованого водопостачання до меж населених пунктів здійснюють магістральні водопроводи.

Через розподільні водоводи вода з магістральних ліній подається до споживачів. Через відсутність комплексних ремонтів стан водоводів вкрай незадовільний.

Протяжність водоводів по області складає 15313 км (з яких ветхі і аварійні - 8362,2 км), протяжність каналіза-ційних мереж - 4761,5 км (2806,5 км).

Насосні станції обладнані системою насосів і допоміжним устаткуванням для перекачування води з одного місця в інше, включає в себе будівлю і обладнання: насосні агрегати (робочі і резервні) - насоси, трубопроводи та допоміжні пристрої.

Фільтрувальні станції – комплекс споруд для підготовки та очищення води. Більшість побудовані в кінці 70 років.

На насосних та фільтрувальних станція морально та фізично застаріле обладнання.

Під системою водовідведення розуміється комплекс обладнання, мереж і споруд, призначених для організованого прийому і видалення трубопроводами за межі населених пунктів або промислових підприємств забруднених стічних вод, а також для їх очищення і знешкодження перед утилізацією або скиданням у водойму.

Внаслідок тривалої експлуатації колекторів відбуваються аварійні ситуації, в результаті яких, фекальні стоки виходять на поверхню землі. Кінцевий продукт очисних споруди не відповідає вимогам сучасності, тим самим погіршує стан водойм.

Сучасний стан водопровідно-каналізаційних мереж наблизився до критичного, поточні ремонти на магістральних та вуличних водоводах та ліквідації аварій не призводять до поліпшення ситуації. Через пориви та аварії, втрати питної води в області по водопостачальним підприємствам складають близько 75%.

На сьогодні, в багатьох містах і районах відсутні схеми оптимізації роботи системи централізованого водопоста-чання та водовідведення. В деяких містах взагалі немає цілодобового водопостачання. Для розвитку систем водопостачання та водовідведення необхідна наявність схеми оптимізації роботи системи централізованого водопостачання та водовідведення.

7. Очікувані кількісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Заміна 70 км водопровідних мереж та 7 км каналізаційних напірних колекторів, реконструкція 2 очисних споруд та заміна застарілого обладнання на насосних та фільтрувальних станціях на енергоефективне.

Зменшення втрат питної води на 50%, зменшення втрат води та споживання електричної енергії на 30% в системах водопостачання та водовідведення.

8. Очікувані якісні результати від реалізації проєктів на виконання технічного завдання

Забезпечення населення якісною питною водою у достатній кількості, відновлення цілодобового водопостачання для міст і районів.

Крім того, реалізація проєктів поліпшить санітарно-епідеміологічний стан регіону.

9. Основні заходи технічного завдання

Проведення комплексних робіт із капітального ремонту та реконструкції магістральних водоводів;

Проведення капітальних ремонтів та реконструкцій розподільчих водоводів за наявності схем оптимізації водопостачання;

Ремонт насосних та фільтрувальних станцій;

Впровадження енергозберігаючого обладнання на насосних станціях;

Проведення робіт по заміні каналізаційних колекторів.

10. Обсяг фінансування технічного завдання, тис. грн:

2021 рік

2022 рік

2023 рік

Усього

державний бюджет:

180 000,0

180 000,0

180 000,0

540 000,0

державний фонд регіонального розвитку

180 000,0

180 000,0

180 000,0

540 000,0

інші джерела

-

-

-

-

місцевий бюджет

33 181,4

33 181,4

33 181,5

99 547,3

інші джерела (кошти МТД)

118 641,9

118 641,9

118 641,9

355 925,7

11. Інша інформація щодо проєкту

Ключові потенційні учасники проєкту: департамент житлово-комунального господарства ОДА, органи місцевого самоврядування