У межах Х Конгресу освітян Донеччини «Нові часи: особистість понад усе!» у змішаному форматі працювали тематичні секції для керівників та спеціалістів органів управляння освітою територіальних громад, керівників ЦПРПП, закладів загальної середньої та спеціальної освіти, ІРЦ та відповідальних за дошкільну освіту. Захід об’єднав понад 500 педагогів Донеччини.
На секції начальників та спеціалістів органів управління освітою територіальних громад Донецької області розглянуто юридичні аспекти управлінських рішень, пов’язаних з оптимізацією мережі закладів освіти; порушено питання про збереження та передачу майна освітніх установ; висвітлено план формування мережі ліцеїв Донецької області, що забезпечуватимуть здобуття повної загальної середньої освіти з 1 вересня 2027 року; виклики та можливості освіти осіб з особливими освітніми потребами.
На секції керівників ЗЗСО були розглянуті ключові новели навчальної програми предмета «Захист України», зміни в Типовій освітній програмі для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, питання атестації педагогічних працівників, управлінські аспекти організації 2024-2025 навального року, зокрема нові нормативні документи, рекомендації з організації методичної та виховної роботи, вектори професійного розвитку педагогічних працівників.
Секція керівників та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників була присвячена презентації найкращих педагогічних практик колективів, огляду віртуального простору «Практики партнерської взаємодії ЦПРПП – 2024», де викладено узагальнені матеріали центрів професійного розвитку педагогічних працівників за різними напрямами.
На секції дошкільників учасники розглядали управлінські аспекти нового Закону України «Про дошкільну освіту», питання наступності дошкільної та початкової освіти, освітню карту педагога ЗДО та актуальні вектори його професійного росту.
Секція інклюзивної освіти була присвячена питанням підготовки педагогічних кадрів до роботи в умовах інклюзії за концепцією «Нова українська школа», оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами, професійним домінантам формування інклюзивної компетентності педагога Нової української школи.
За результатами роботи кожної секції ухвалені резолюції, що визначають подальший шлях і розвиток освіти Донеччини.