портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Премія ЮНЕСКО за використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

Опубліковано 28 січня 2022 року, 15:12

Стартував прийом заявок на здобуття премії імені Короля Хамад Бін Іса Аль-Кхаліфа за використання інформаційних і комунікаційних технологій в освіті. Тема премії 2021: «Використання технологій для створення інклюзивних систем навчання, стійких до криз».

Номінації на здобуття премії мають бути подані онлайн англійською або французькою мовою. Кожен уряд країни-члена ЮНЕСКО має можливість представити до 3-х кандидатів на здобуття премії через Національну комісію у справах ЮНЕСКО. Двоє переможців премії обиратимуться за результатами рекомендацій міжнародного журі. Кожен переможець отримає диплом та грошову винагороду в розмірі 25 000 дол. США.

Номінантами можуть бути приватні особи, інституції, громадські організації тощо. Вимоги до проєктів:

- тривалість більше одного календарного року;

- не повинні бути афілійованими до ЮНЕСКО або отримувати

фінансування від ЮНЕСКО;

- технології та інструменти проєкту мають бути у вільному доступі та

безкоштовні.

Критерії відбору:

- релевантність до теми премії 2021;

- інноваційність;

- доказовість впливу;

- потенціал до масштабування та розповсюдження;

- рівність та інклюзивність.

Додаткову інформацію стосовно премії, номінаційні форми та вимоги до номінантів розміщено за посиланням: https://en.unesco.org/themes/icteducation/ict-education-prize.

У разі наявності кандидатів на здобуття зазначеної премії, просимо надсилати заявки на участь у конкурсі до 18.00 4 лютого 2022 року на електронні адреси [email protected], [email protected]

Заявка подається в довільній формі та має містити детальний опис проєкту, який демонструє дотримання вимог, відповідність критеріям відбору та відомості про номінанта, а також його контактні дані.

Нагадаємо, премія заснована в 2005 році за підтримки Королівства Бахрейн із метою відзначення проєктів, які використовують нові технології для покращення викладання, навчання та загальної ефективності освіти.