портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Проведено колегію департаменту освіти і науки облдержадміністрації з актуальних питань якості освіти

Опубліковано 23 жовтня 2021 року, 14:35 , Департамент освіти і науки облдержадміністрації

Відбулося засідання колегії департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації, на якому розглянуто результати зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року та питання створення якісного освітнього середовища для розвитку дітей з особливими освітніми потребами. 

У заході взяли участь заступник голови облдержадміністрації Юлія Костюніна, радник патронатної служби голови облдержадміністрації Тамара Лук’янчук, заступники міських, сільських, селищних голів, заступники керівників військово-цивільних адміністрацій, працівники Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, керівники органів управління освітою рад територіальних громад, військово-цивільних адміністрацій.

Юлія Костюніна окреслила основні завдання освітян та управлінців в умовах реалізації реформ освітньої галузі, акцентувала на важливості результатів зовнішнього незалежного оцінювання як підсумків досягнень учнів. Заступник очільника області наголосила на  необхідності врахування результатів ЗНО під час вибору профільності закладів освіти, якісної підготовки педагогів до роботи за профілями, врахування вибору учнів  та їхніх батьків.

Директор  департаменту освіти і науки облдержадміністрації Тетяна Сідашева у своїй доповіді висвітила результати зовнішнього незалежного оцінювання здобувачів освіти у 2021 році. Вона зазначила, що область покращила місце в загальноукраїнському рейтингу на 6 позицій.

З доповіддю про створення якісного освітнього середовища для розвитку дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх потреб і можливостей у територіальних громадах області виступила начальник відділу інклюзивної освіти та соціального захисту дітей Людмила Тичина. Вона розповіла про впровадження рівнів підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей учнів з особливими освітніми потребами, роботу інклюзивно-ресурсних центрів, впровадження педагогіки партнерства.

Під час засідання колегії йшлося про організацію освітнього процесу в умовах пандемії, обов’язковість вакцинації, необхідність прискорення прийняття управлінських рішень у територіальних громадах щодо трансформації мережі закладів, вжиття заходів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників нової української школи, які працюватимуть у 5-9 класах, тощо.