портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Школярі з вчителями Донеччини знайомились з природною та культурною спадщиною Черкащини

Опубліковано 16 грудня 2024 року, 15:03

Упродовж листопада 100 школярів та вчителів з міст Добропілля, Бахмут, Краматорськ, Мирноград, Слов’янськ, Часів Яр, Лиман, селищ Святогорівка, Очеретине, Ямпіль, Билбасівка, сіл Ганнівка, Новоолександрівка, Калинівка, Старий Караван Донецької області стали учасниками подорожі «Природна та культурна спадщина Черкащини».

Подорож відбувалась в рамках Міжвідомчої регіональної програми «Екологічна просвіта та інформування для сталого розвитку Донеччини на 2020-2025 роки». Виконання цієї програми дає можливість поширювати інформацію про стан довкілля, формувати у населення дбайливе ставлення до природи, активізувати їхню роль у запобіганні забруднення та здійсненні контролю за станом навколишнього середовища, збалансованому використанні природних ресурсів Донеччини.

Мета подорожі – ознайомлення дітей та молоді Донеччини з природною, культурною та історичною спадщиною України, надання психологічної підтримки з використанням рекреаційного потенціалу природних екосистем дітям, що перебувають/перебували на територіях, на яких ведуться (велись) бойові дії, формування у дітей навичок піклування про своє ментальне здоров’я.

В рамках подорожі школярі відвідали Канівський природний заповідник, парк «Сосновий Бір», парк «Долина Троянд», парк Перемоги, парк «Лісова пісня», ботанічний сад Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, сквер імені Богдана Хмельницького, у місті Черкаси, каньйон річки Рось, національний дендрологічний парк «Софіївка» НАН України, національний заповідник «Батьківщина Тараса Шевченка».

Для школярів і педагогів були організовані спеціальні психологічні тренінги, спрямовані на покращення емоційного стану, подолання страхів і розвиток стресостійкості: «Життя без страху», «Світ моїх емоцій», «Етика взаємодії у період стресу». Відбулися заняття з арт-терапії, спрямовані на розвиток творчого потенціалу та зниження рівня стресу. Для педагогів організували окремий тренінг із формування навичок підтримки психологічної стійкості дітей.

Значну увагу приділили знайомству з історичною спадщиною та творчістю українських митців, зокрема діти активно долучились до вивчення творчості Тараса Григоровича Шевченка.

Під час подорожі учасники розвивали свої таланти у творчих і спортивних активностях таких, як: музичне караоке, театральна студія, малювання та аквагрим, майстер-клас із створення ляльки-мотанки, спортивні ігри з м’ячами, шахи, шашки, стрільба з лука.

За матеріалами Програми «Екологічними стежками рідної України»