В сучасних умовах оцифрування трудових книжок та інших документів дає можливість жителям області убезпечити себе на випадок втрати оригіналів. Пенсійним фондом вже третій рік продовжується на Донеччині така робота, триває вона і зараз.
- Людина сьогодні може сформувати такий собі соціальний кейс і зберігати з нашою допомогою ці документи, - розповіла на брифінгу начальник Головного управління ПФУ в Донецькій області Наталія Рад. – І мова йде не тільки про трудову книжку, а й про інші документи, які у майбутньому можуть в автоматичному порядку бути застосовані як під час призначення пенсії чи інших дій з пенсійного забезпечення, так і для вирішення багатьох інших соціальних питань.
За словами Наталії Сергіївни, не зважаючи на військові дії та складні умови, вже в цьому році оцифрували та завантажили 30 тисяч трудових книжок. Тепер їх власники можуть бути спокійними, що документ зберігається у надійному місці. Адже сьогодні (і це підтверджують звернення громадян) дуже великою проблемою для мешканців нашої області є втрата документів.
"Веб-портал Пенсійного фонду дає можливість зробити таке сховище і засобами власного кабінету використовувати не тільки трудову книжку, а й інші документи (свідоцтва про народження дітей, дипломи)", - нагадує Наталія Рад. Також вона акцентувала увагу на тому, що коли оцифровують трудову, то завантажені файли перевіряють і надають необхідні рекомендації людині щодо уточнення якихось записів, виправлень, ще якихось зауважень, які завчасно можна відкоригувати і привести цей важливий документ до вимог діючого законодавства.