Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді «Traffic Challenge» запускає соціальну рекламну кампанію під назвою «Стривай!» на підтримку популяризації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB - перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху). Цей освітній проект реалізується у співпраці з Патрульною поліцією України та фінансується в тому числі Урядом Канади в рамках проекту РТАР.
Соціально інформаційна кампанія «Стривай!» - це 5 анімаційних музичних роликів про 5 головних факторів ризику в ДТП, які в Україні та світі є найпоширенішими. Ролики озвучив один із найпопулярніших в Україні артистів - Михайло Хома (фронтмен гурту „DZIDZIO).
Метою соціальної кампанії є інформування населення про прості, але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів та засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП. Ця кампанія - це ще один крок до формування високого загального рівня дорожньої культури в Україні, що має призвести в результаті до зниження кількості та важкості дорожньо-транспортних пригод.
Проект реалізується в рамках 10-річчя дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої Кабінетом Міністрів України 14 червня 2017 року.
Управління культури та туризму Донецької ОДА