Ця марка — спосіб підтримати національну збірну з футболу, яка 17 червня зіграє свій перший матч у Німеччині на Євро-2024. Вона випущена у співпраці з Українською асоціацією футболу.
Напевно, кожен українець пам’ятає, як 12 років тому Україна та Польща приймали найбільше футбольне змагання – Євро-2012. Найбільші стадіони країни у Донецьку, Львові, Харкові та Києві вітали легендарних футболістів, а місця на трибунах з неймовірною швидкістю заповнювалися футбольними фанами з усіх куточків світу.
«Впевнений, що ми знову зустрічатимемо світових спортсменів, будемо відновлювати спортивні об'єкти та радіти новим досягненням наших співвітчизників у вільних та мирних містах Донеччини!
Тож працюємо разом заради спільної перемоги!» - наголосив Вадим Філашкін.