Під час розгляду підсумків роботи із зверненнями громадян за 2018 рік зроблено організаційні висновки. Прийняті наступні рішення:
- працівникам відділів управління культури і туризму облдержадміністрації (далі - управління) забезпечити безумовне виконання плану особистого прийому громадян, телефонного зв’язку з населенням області відповідно до затвердженого графіку;
- відповідальному за роботу із зверненням громадян доручити розмістити на офіційному веб-сайті Донецької облдержадміністрації інформаційно-аналітичних матеріалів щодо роботи управління із зверненнями громадян та графіку особистого прийому громадян, телефонного зв’язку з населенням області;
- запроваджено спрощену процедуру подання запиту на отримання інформації та визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами.
За звітній період до управління повторних звернень не надходило.
З метою інформування громадськості з приводу вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, на офіційному веб-сайті управління був розміщений графік прийому громадян керівництвом на 2019 рік.
Протягом звітного періоду управлінням велась робота зі зверненнями громадян відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Робота спрямовувалась на налагодження системної роботи зі зверненнями громадян та забезпечення конституційних прав громадян на звернення. Опрацьовані затвердженні заходи щодо організації виконання вимог зазначеного вище Указу, визначений відповідальний за термін виконання, затверджено графік прийому громадян керівництвом управління.
Питання своєчасного розгляду звернень у відділах управління включено до плану роботи основних заходів на І півріччя 2019 року.
Акцентувалась увага на підвищення рівня виконавчої дисципліни щодо додержання термінів розгляду звернень громадян та суворого дотримання вимог статті 19 Закону України «Про звернення громадян» щодо надання у відповідях заявникам роз’яснень порядку оскарження прийнятих рішень.
Всього за 2018 рік до управління надійшло 78 звернення, з них:
- 54 безпосередньо до структурного підрозділу;
- 23 через органи влади вищого рівня.
Від найменш соціально захищених категорій громадян за звітній період до управління надійшло 3 звернення.
Управлінням були надані аргументовані роз’яснення заявникам з порушених питань в межах свої повноважень. Усі звернення опрацьовані у визначений законодавством термін, відповіді надіслані заявникам. Робота відділів управління із розгляду звернень і запитів громадян триває та перебуває на постійному контролі.