портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Проведення аудиту трудової книжки перед оцифруванням

Опубліковано 09 липня 2024 року, 12:18 , ГУ ПФУ в Донецькій області

Перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи в трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.

Насамперед слід оглянути першу сторінку (титульний аркуш) та перевірити наявність:

•  прізвища, ім’я та по батькові, дати народження працівника (зазначені повністю, без скорочень);

•  підпис власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;

•  підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок;

•  печатки закладу, де трудову заповнили вперше.

У разі виявлення неправильно зазначених прізвища, ім’я та по батькові або дати народження власника документа зміни можна вносити за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів, за їх відсутності — у судовому порядку.

Наступним етапом є перевірка записів про роботу. У разі виявлення неправильних записів про роботу їх виправлення робиться на підприємстві, де зроблено такий запис. Якщо підприємство ліквідоване, відповідний запис робить правонаступник, а у випадку його відсутності — архів.

Перевірити стан опрацювання оцифрування трудової книжки можна в особистому кабінеті користувача на вебпорталі Пенсійного фонду України в розділі «Електронна трудова книжка» — http://tinyurl.com/bdemvswa.

Про способи авторизації на portal.pfu.gov.ua дізнавайтеся http://tinyurl.com/y2u3vvuk.