Олімпіадну естафету у територіальних громадах Донеччини продовжили інтелектуальні змагання з астрономії, інформатики та економіки.
До виконання завдань долучилося близько 250 учнів і учениць закладів загальної середньої освіти. Олімпіадні завдання з астрономії виконували в 11 громадах Донеччини, інформатики – у 23, економіки – у 3. Порівняно з минулим роком кількість охочих перевірити свої знання з цих предметів значно зросла.
Завдання з астрономії передбачали теоретичні запитання, розрахункові задачі та практичну роботу з використанням рухомих карт зоряного неба. Для розв’язання завдань учасникам олімпіади стали в пригоді знання про методи та результати вивчення законів руху, фізичної природи, еволюції небесних тіл і Всесвіту в цілому й певною мірою знання фізичних понять і законів.
Олімпіада з інформатики проводилась синхронно з іншими областями України. При проведенні використовувався центральний сервер прийому і перевірки робіт платформи E-olymp. Після завершення олімпіади в усіх регіонах буде оприлюднено розбір пропонованих завдань, які були доволі складними, але й цікавими для учасників.
Зміст олімпіадних завдань з економіки умовно поділявся на три блоки: загальні поняття, мікроекономіка, макроекономіка. Під час виконання завдань здобувачі освіти мали продемонструвати не тільки знання теоретичного матеріалу, а й вміння аналізувати, порівнювати, застосовувати економічні закони на практиці.
Дякуємо всім учасникам ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з астрономії, інформатики та економіки, педагогам-наставникам. Успіхів, натхнення, ніколи не зупинятися на досягнутому, не розчаровуватися, а здобувати нові знання та перемоги, робити яскраві відкриття! Будь-який результат – це перемога та досвід! Попереду – ще два олімпіадні тижні, тож готуємося і – уперед, до нових досягнень!