портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Донеччани першими в Україні відпрацюють технологію ремонту застарілих монолітних цементобетонних доріг

Опубліковано 11 травня 2018 року, 14:30

Дорожників Донеччини без перебільшення можна назвати першопрохідниками, адже до цього часу країна не мала практичного досвіду ремонту монолітних цементобетонних доріг, побудованих за радянських часів нашвидку для транспортного сполучення між промисловими містами.

На даний час технологію відпрацьовують на об’єкті капітального ремонту Н-32 Покровськ – Бахмут – Михайлівка між Мирноградом та Костянтинівкою (від с. Нова Полтавка у напрямку Костянтинівки). Загальна довжина ремонтуємої ділянки – 17 км.

Під час капремонту шляховики мають вирішити кілька завдань:

  • максимально раціонально використати старий, але міцний будматеріал, тобто роздрібнити (дефрагментувати) монолітну цементобетонну плиту товщиною ≈20 см та посилити ним дорожній одяг;
  • розв’язати проблему високої вологості ґрунтів земляного полотна, зокрема, улаштувати дренуючий шар для порятунку перезволожених ділянок дороги;
  • улаштувати ефективну систему водовідведення, у тому числі відремонтувати або замінити 22 залізобетонні водопропускні труби тощо.

Додамо, що для капремонту національної траси Н-32 підрядник ТОВ «Славдорстрой» придбав унікальну дорожню спецтехніку, аналогів яких ще немає в країні. «Impactor 3000H в результаті руйнування дорожнього покриття дозволяє отримати фрагментований залишок. Крім того, при функціонуванні установки відбувається повне відділення цементобетону від металевої арматури і утворення щебеню, придатного для подальшого використання. Робота такої установки, в основі якої лежить використання барабану з масою близько 13 тонн, значно економить фінансові та трудові витрати», – повідомляє підрядник на своїй сторінці у Фейсбук.

Додамо, що під час ремонту проїзну частину буде розширено на один метр; на об'єкті улаштують шари з щебенево-піщаної суміші та  двошарове асфальтобетонне покриття з верхнім шаром із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20).

Замовник робіт – Служба автомобільних доріг у Донецькій області. Розробник проекту – ТОВ «Інститут Укрдорпроект». Науково-технічний супровід здійснює Державне підприємство «Державний дорожнiй науково-дослiдний iнститут iменi М.П. Шульгiна» (ДП «ДерждорНДІ»). Джерело фінансування: спеціальний фонд обласного бюджету (кошти від «митного експерименту».

Сторінка у Facebook 

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Донецькій області

Інші новини за темою